לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

סיפורי אלף לילה ולילה


היה היה פעם יום חמישי, באותו יום חזר הבחור לביתו וקיבל הצעה ללכת לחפש פאב בתל אביב, כמובן שקפץ על המציאה,הלך הבחור עם גוצה טוב לו ושמח לבב. כאשר לפתע ראו פאב,הוא הנה אמרו שניהם הבה ניכנס,נכנסו השניים והתאכזבו לגלות מקום קטן שאין בו מקום לזוז עם מוזיקה גרועה.
המשיכו השניים לתור אחרי מקום טוב לשבת בו על בירה, הגיעו לפאב נחמד וכאשר נכנסו נשאל הבחור לראשונה בחייו,"בן כמה אתה?"... מחשבות מוזרות עברו בראשו,מה קרה ששואלים אותי? וכשנכנס הבין... הם היו השניים הכי צעירים...אחריהם הכי צעיר היה הקשיש בן ה50 בפינה... יצאו גם מפאב זה כבר אמרו נואש... המשיכו כהנה וכהנה ואז התייאשו והתחילו ללכת חזרה לנוגה הישנה והחרושה,התקדמו לכיוון והופה נגלה לעיניהם באר שהם שמעו עליו,נכנסו ולבסוף גם התיישבו על הבר.
שניהם הזמינו בירה ושתו להנאתם עד אשר גוצה שתתה יותר מדי והיה צריך להביא אותה בכוח למונית שירות, ואחרי זה גם פתאום באמצע הנסיעה היא הקיאה את הנשמה שלה. מה שלא היה כיף במיוחד,עם נהג משוגע. הלכו שניהם עד לביתה ואז היא התקלחה והלכה לישון והבחור נשאר אצלה לישון.

ויחולו השמיים והארץ וכל צבאם ויעבור יום.
ויגיע היום השישי וההורים מודאגים ומחפשים את הבחור בכל מיני מקומות ואז הוא מגיע הביתה ומקבל צעקות.

בלילה יוצא הבחור לעבר ביליארד בר ואז פאב,חוזר ב5 בבוקר.
ביום שבת, מוצא הבחור את עצמו עם חברים עד 1 בלילה.
חוזר הביתה וההורים צועקים.

וכל מה שהוא חושב זה למה אני עדיין כאן?ואיך אני יכול לצאת מכאן?
ממתי אני עוד צריך לתת דין וחשבון לכל תנועה שאני עושה,לכל מהלך שאני נוהג,למה פשוט למה? או ליתר דיוק נשבר כבר תנו לי לחיות.כל עוד אני כאן אני לא אוכל לחיות באמת כמו שאני רוצה.הבעיה היא שרק כאן אני אוכל לסיים את התואר שלי בשנתיים=/...
דילמות דילמות דילמות....מישהו עזרה.רעיונות יתקבלו בברכה.



נכתב על ידי fearless eyes , 10/8/2008 02:33   בקטגוריות חיים............., תהיות, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)