לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

Brain Fuck


עוד יום עבר על כוחותינו....

יצאתי היום לאפטר ועל הדרך השתתפתי באיזה טורניר קלפים.אפילו זכיתי באיזה פרס קטן...
אבל זה גמר לי את כל הכוחות,והמוח שלי אם אני אקרא למצב שהוא נמצא בו ניוטרל זו תהיה מחמאה הוא סוג של חמאה ממש ממש נוזלית....

אחרי זה יצאנו לאכול באיזה מסעדונת בעיר שלי, כמובן שהבחורים התחילו את עבודתם הנאמנה והתחילו לפלרטט למוות עם המלצרית והמארחת...
היה לי איזה קשר רעוע אליה... ומה שכן, היא היתה הטעם(בערך רק שלי),כמובן שבסופו של דבר אחד מהם הוציא ממנה את המספר טלפון.
וכאן נכנסתי לדילמה, האם בכלל שווה לנסות להוציא מבחורה כזאת את הטלפון....=S
אני יודע שאני חלש בזה ואני יודע שרוב הסיכויים משו ישתבש(מרפי נורא אוהב אותי),גם עד עכשיו כל פעם שיצאתי עם מישי זה בגלל שהייתי אני לא בגלל שומדבר שהייתי בו ממש אקטיבי....
וכאן זו פעולה מוחצת.... האם להתחיל לנסות?? או להמשיך בתלם??
השינוי מול ההרגל הישן והטוב.... הלא ידוע מול הפשוט והמוכר....
הבעיה מספר אחת,החלטה.






וכמובן שהבחור שוהציא את הטלפון כנראה לא יעשה עם זה כלום....בזבוז של בנות איכותיות....
נכתב על ידי fearless eyes , 20/8/2008 01:12   בקטגוריות חיים............., תהיות, שיעמום פסיכוזי, עיניים והזיות אחרות, צבא, אופטימי, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-12/9/2008 18:57



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)