לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

riddle me this riddle me that.......


"Cut my life into pieces
This is my last resort
Suffocation
No breathing"
(papa roach,last resort)


Touch

you inside my sight
crippling away from me
mayhem and havoc
rise and prosper

it cuts me open
organs spilling out
cant ignore the pain
seething wound

recovery takes too long
yearning of the flesh
screaming is my only option
come back my lover
you've left me

cut wide open
organs spilling out
cant ignore the pain
seething wound

return to me
return to me
infection overflows
come home,baby
just one touch
shall heal me whole

the cut's wide open
organs spilling out
cant ignore the pain
seething wound







והחתכים האלו שלי....



זה סתם פורקן נחמד... יום שישי הייתי אמור ללכת לפלונטר ענקי על חופי תל אביב אבל ביטלתי כי חבר שלי אמר לי שזה לא מעניין במיוחד מעניין אותי לשמוע על זה מאנשים אחרים.... בסוף הלכתי לאיזה מסיבה בשיבר(רחובות),היה חביב היה נחמד לא מדהים חוצמלראות אנשים מאסיביים מאוד שיכורים מאוד...

היום הייתי הנהג התורן של ההורים עד לחיפה וחזרה,איזה כיף,וויפי....
ויצאתי לשתות קפה עם ידידה בארומה...
שם הכל התחיל....או המשיך...
לפני כמה שבועות יצאנו למייקס פלייס.... פגשנו בנות, אז גזר התחיל לצאת עם אחת מהן, וגמדי מנסה לצאת עם שומרה(שם בדוי).(השלישית נראית יותר גרוע משתיהן וגם הן לא מציאה גדולה),ראיתי את שומרה בארומה... לא ידעתי מה לעשות האם כן להגיד לה שלום או לא.... כי אןי לי מושג מה המצב בינה לבין גמדי..... בקרוב נגלה....
אה כן והחתכים למעלה, נגרמו בגלל שומרה.....


אני צריך חופש.
נכתב על ידי fearless eyes , 7/9/2008 01:16   בקטגוריות עיניים והזיות אחרות, חיים............., תהיות, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zuz ב-9/9/2008 10:52



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)