לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

Happy New Year


עוד שנה עברית חלפה, ולטובה,בשנה החדשה יש כל כך הרבה דברים טובים שבאים.
חופש הוא העיקרי:).

אתמול עשינו טיול בצפון עם כמה חברים,היה ממש נחמד. אחרי זה חזרנו ובערב יצאנו לחגוג את השנה החדשה או שזה לפחות היה התירוץ התורן.
מה שיפה שעוד פעם השגתי בירה(בחינם...)
איך שאני אוהב שאנשים בטוחים במה שהם חושבים.




החיים בשקר

אני החבר הכי טוב בגזר,וגם אותי הוא לא באמת מכיר, מה שהוא מכיר עליי זה שקרים,
פעם ניסיתי להתחיל להגיד לו הכל,מעולם לא הצלחתי לסיים,לא נתן לסיים.
הוא חי בבועה שלו,לא מסכת לעל אפחד,לא מתחשב באפחד,שזה מדהים עד כדי גועל נפש.
אבנר מתנדף לאט ולגזר לא אכפת למרות שהוא האשם העיקרי בחלק מהבעיות.
גזר כביכול חי על ערכים,אבל הערכים האלו לא שלו ולא לו.ולמעשה הוא עוקב אחרי מה שהוא רוצה באותו הרגע.
איך בנאדם שכזה יכול להמשיך עם עצמו,שכל חייו מבוססים על שקרים.
אפילו אני,הקרוב לו באדם,הוא שקר מהלך לכל הקשור אליו.




כל הרעל יוצא ממנו רק כשהוא צריך את זה , אינטרסנטיות לחלוטין,מעטים האנשים ללא הצורך/רצון הזה. איך מוציאים את הארס?
זה מצחיק אפילו אתמול הוא הספיק לעצבן אותי לקראת השנה החדשה.... רכושנות ושתלטנות זה שתי תכונות שאני מכיר שיש לי אבל לא ברמות כאלו בלתי נתפסות...
אני רק רוצה ללכת בדרך משלי.




שנת בריאות וחברות לכולם.

החגים האלו יכולים להרוג אותי.
נכתב על ידי fearless eyes , 1/10/2008 15:08   בקטגוריות תהיות, חיים............., אופטימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)