לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: .............. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

mig


כל כך הרבה שעובר ולא מספיק אפילו לנשום בין הרפתקה אחת לאחרת.

מדייטים כושלים לפסטיבלי אוכל תוך כדי ריקודים לא מוסברים במועדוני לילה ועד טיסות לחצי כדור אחר.

עדיין מתאושש מההרפתקאה האחרונה.

אין לי מילים לתאר את מה שהולך פה, וכשאני אומר פה, אני מדבר על הראש שלי.

אני כבר בפיגור לגבי דדליין שהתחייבתי אליו, מצד שני אני לא באמת מחוייב אליו, קצת אמביוולנטי.

התחלתי לצאת עם מישהי וככל שאני פוגש אותה יותר, יש לי פחות זמן לעצמי לדבברים שאני רוצה לעשות.

שזה מצחיק כי אחד הדברים שאני רוצה לעשות זה ללמוד שבדית.


The words that make it real

those are the words I fear the most

the words who might make me

feel

נכתב על ידי fearless eyes , 7/8/2018 01:17   בקטגוריות חיים.............  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של CrazyMary ב-8/12/2018 09:04
 



אימפולסיבי


משחרר דברים מהמותן, יורה לתוך האפלה

אנקה משתחררת

רץ לבדוק

ומוצא את עצמי מוטל על הרצפה.

 

אין לי רובה אבל יש לי מילים

ואני יורה אותם ללא היכר

הברה אחר הברה ואת המשפט אני לא מוצא

 

ממלמל את עצמי לדעת

או שאולי זו היתה מלמלה?


patience. 

all you need is just a little patience

נכתב על ידי fearless eyes , 1/4/2018 13:53   בקטגוריות חיים.............  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק עוד חפוז אחד


ביקורון זריז במדינה שטופת שמש, לכמה שניות הכל היה נראה שטוב ואז חזרתי לראות את הדברים כמות שהם.

ההורים עדיין חסרי אונים, אחים משועבדים למשפחות. ורק אני לא פה ולא שם. נע ונד.

בסופש אחד, הספיקו להזכיר לי שאם אני בא יכולים לקרקע אותי, הטיסה שלי בחזור גם התעכבה שעתיים בגלל האירועים.

 

לא הספקתי לנשום, כל הזמן ריצה מדבר אחד לשני. עברנו על כל כך הרבה שיט שהייתי צריך למיין.

צריך לעשות עוד גיחה אחת אחרונה בשביל למיין את שאר השיט. היא היתה אמורה להביא לי דברים.

במקום זה היא אספה אותי ונסענו לבית הקודם. ומיינתי שם דברים, בקושי החזקתי את עצמי, הריח שלה, המגע שלה,

החיבוק, כל הדברים שחסרים לי גם אם זה אלפי קלומטרים משם.

בקושי החזקתי את עצמי לא להתנשק ולהתכרבל ולשכוח מהעולם, מה לא הייתי עושה כדי לשכוח מהיקום.

אבל אני עדיין חי פה איתכם, וצריך להתייחס גם לעוד יצורים אקראיים שמשפיעים לי על המערכות יחסים, פאק איט.

 

שורה תחתונה עכשיו היא בטחה שנחזור להיות ביחד. לא ברור לי למה.

ואני רוצה ולא רוצה, אני רוצה ועדיין מרגיש את תהחושת בטן הזאת שאומרת לי, לא אל תעשה את זה, לא את הטעות הזאת. כבר עשית אותה. תפסיק למה עוד פעם. הזהרתי אותך גם פעם קודמת.

אולי הפעם אני גם אקשיב לה.

 

 

בסופש אחד קטן, כבר הרגשתי מתחת לעור,

עוד מבצע שהולך לקרום עור וגידים בקיץ.

והקיץ השנה יגיע מוקדם,

מזל שהשנה אני לא אהיה שם.

נכתב על ידי fearless eyes , 13/2/2018 00:13   בקטגוריות חיים............., צרות של עשירים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-13/2/2018 22:38
 




דפים:  
8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)