לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

9 Months


אני בעצמי כבר לא זוכר מתי כתבתי כאן, הזמן רץ כל כך מהר, לא יודע אם זה הזמן או חוסר הרצון , חוסר היכולת הזאת לבוא ולדבר, או שאולי אני מדבר יותר מדי... מטלה רודפת מטלה רודפת מטלה רודפת יציאה ועבודה, וכן הלאה... הזמן היחידי שיש לי זה בשעות האלו, השעות שמיועדות לשינה, וכמובן להפסקה קלה בין תרגיל אחד למשנהו, ואני חשבתי שמבעיות השינה כבר נפטרתי בצבא...
בזמנים כאלו אתה מבין מי יהיה איתך ומי יפקיר אותך לזאבים כשיצטרך, וכמובן שאתם יכולים לנחש את התשובה, כי אדם הוא אדם. וזאב בתחפושת כבשה הוא עדיין זאב.
עוד 9 חודשים , אני אמור להיות דוד, שזה מוזר, מה שיותר מוזר זה שאני מרחם על הילד/ה הקטן/ה שיצא משם... לאחרונה יותר מדי אנשים מנסים בכוח להכניס אותי לויכוחים שלהם, זהירות זה מסוכן שתדעו שלרוב הדעות שלי הן הפוכות ממה שאתם חושבים, האם אי פעם טרחתם לבדוק את הדעות שלי לפני שדיברתם על זה והתווכחתם?או שנאמר להקשיב,מזו המילה הגסה הזאת.... סופר כל שקל שאני מוציא ומחשב כמה מינוס נכנס, בקרוב צריך לחזור לעבוד כמו חמור.... רוצה כבר שהחודש הזה יעבור...
לקטע המלא...
נכתב על ידי fearless eyes , 28/12/2009 03:41   בקטגוריות חיים............., צרות של עשירים, עיניים והזיות אחרות, אקדמיה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פצפונת בעיר הגדולה ב-1/2/2010 01:13
 



Boyfriend Ambusher



"Met a woman, she had a man
Couldn't help it, I had a plan
Right around midnight he was gone
Saw her red light, she left it on

And oh my heart's done time
And oh, now she's mine"
(heart's done time,aerosmith)







צייר העננים

פגישה ראשונה
פוחד, קצת לא מודע
מחשבות מפוזרות
ואת נראית לא רע,
וזה כל כך לשון המעטה.
לומד איתך כל שניה
מדהימה אותי בעוד פנין חוכמה.
טועם את עולמך
ומכניס אותך לעננים שלי.

מציירים ביחד
נהר,יונה,דרקון
והלב נשאר לנו אחרון
איזו תרופה מוזרה
משחה משונה
הכוכבים מביטים וצוחקים
מי זה שם למטה מצייר לנו בעננים
את מה שאנחנו כה אוהבים.

הרי זו הבחורה שלידי
שעוזרת לי ללמוד לצייר
את מה שמעולם לא ידעתי






עוד יום רגיל מתחיל
והנה את כאן מולי
מהפנטת אותי ואת סבא זמן
אופס חלפה לה שעה
וכל מה שביקשתי היא עוד שניה קטנה
להנות מחיק שערך,טעם שפתייך
להשתכר ממבטך ולחוש את ריח יופיך
להנות מכל טיפה והנה אני כאן, מחכה
ליום הבא.







צביטה קטנה
הרגשה משונה
רגשות נושנים מתעוררים לחיים
ועל הפנים מבצבצת גומת חן
שהגיעה מעולם מקביל
וכך מצטייר לו חיוך עקום
ספק שמחה ספק אשליה
העיקר זו ההרגשה.

התמכרתי.






the words which could change your world
where would you go
what would you do
if you only had one night to live?

(ומה התשובה שלכם,שלי כבר ידועה)
נכתב על ידי fearless eyes , 9/9/2009 02:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, עיניים והזיות אחרות, חיים............., תהיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאלי ב-10/9/2009 13:07
 



Hint of Humanity


יצא היום לראשונה מזה שבוע וחצי לעולם.
פירקתי את הבועה שחייתי בה,
אפילו יצאתי עם פנדה ודוב , שפנדה נדיר נדיר שהוא מצטרף.
ואני מרגיש כלכך סחוט והאמת שפשוט היה מצחיק.
הרבה זמן שלא ראיתי אותם, היה די מבדר להיות בחברת אנשים.




בתקווה שיום אחד גם אני אראה שקיעה שכזאת.
מה שמצחיק במצב עכשיו הוא שכל מה שאני רוצה זו מישי שאני אוכל לחבק.
ועם זאת אני כל כך לא רוצה מישהי עכשיו.
האירוניה שבעניין.
טו בנו לפחות צדק פואטי נעשה.
מרפי מדי פעם כן אוהב אותי אחרי הכל, או פשוט שונא יותר אחרים.

כל כך הרבה זמן שלא נהייתי אפילו טיפה טיפסי מאלכוהול ועכשיו משתי בירות אני מרגיש איך זה מחלחל לתוכי.
מחר וויסקי.
מתקדם שלב אחר שלב עד שאני אחזור למוטב.


"היא נסעה לסאן חוזה וחתכה את הוורידים
היא סבלה ממנת יתר של שמש ודקלים
יש שם בית חולים יפה הרופאים בחלוקים
ופלמינגו על הדשא הם צפופים כמו עננים ורודים
עננננים

מה היה לך רע להיות ילדה שלי
לבזבז את השעות שלך איתי
בסוף גמורים לשכב אחד בתוך השני"
(סאן חוזה,מוניקה סקס)

love is just another way to say to yourself Im not self centered,,,
really look at my love,
and all you see is just the memories
of shattered dreams.
נכתב על ידי fearless eyes , 29/8/2009 02:40   בקטגוריות חיים............., עיניים והזיות אחרות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-30/8/2009 20:44
 




דפים:  
8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)