לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

helplessness


conscious creates world
או בעברית, תודעה יוצרת עולם.

מנטרה מעניינת שלמדתי מאיש קטן וחביב שעובד איתי, מה שכן מעניין שזה לרוב עובד,
זה לא חדש זה לא מודרני, זה לא מהפכני אבל זה משפט קליט:)

אןי לי ממש הרבה זמן לנשום, נשארו לי עוד שני תרגילים להגיש/להכין,שינים די ענקיים בתקווה שבשבת אני אתחיל להכין/לסיים אותם.ו8בשבוע הקרוב לסיים אותם כבר.
מבחנים עד כה היו 3 ניגשתי ל1.
היום יש עוד אחד,בתקווה שיהיה טוב, ומחר יש את ה5 במניין.
ולאחריו יישארו "רק" עוד שני מועדי א.
איזה כיף לי.

מקווה לנשום קצת ככה אבל רק מדי פעם, הרגע חזרתי מהבנק ומהדואר לשלם חשבונות ודוחות זה לא כיף בכלל....
~תזכורת לעצמי:נעליים חדשות~

רק לשרוד ,לסחוב קצת.... עוד איזה חודש וגמרנו עם הבלאגנים האלו.
נכתב על ידי fearless eyes , 12/2/2009 13:23   בקטגוריות חיים............., אקדמיה, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-16/2/2009 02:54
 



Someday Ill be Saturday Night


somehow some day
everything's gonna be alright
that's the mantra now just to intern this,

נגמר הסמסטר עכשיו נשארו רק המבחנים ועוד כמה תרגילי שאריו תשנשארו לי לסיים, היפ היפ הרי, נקווה שאת השבוע הזה אני אשרוד כמו שצריך ואז אולי יהיה לי גם קצת זמן לעצמי לשם שינוי.

רוצה רק קצת חופש קצת מנוחה שיפסיקו להטריד אותי כבר.
מה שכן , מדי פעם קורים דברים משמחים,מדי פעם קורים דברים עצובים,ואפילו טרגיים השאלה היא רק איך לקחת את זה.
אני אומר לוריד(כל אחד ואיך שהוא אוהב את זה).

Freedom to cut your own wings


נכתב על ידי fearless eyes , 3/2/2009 02:02   בקטגוריות חיים............., אקדמיה, עבודה, תהיות, OOK!?!? WTP  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אתר תמונות! ב-3/2/2009 02:12
 



out of hell


הימים האחרונים פשוט גורמים לאי שקט מצמרר,
לסוג של רתיחת דם ,צמאון לדם של מישהו,
להקיז,לשחוט.....

קופץ ומדלג ממקום למקום, לא מצליח לעושת שומדבר ישר, הכל קורה עקום,
שברתי כוס, מאחר לעבודה באופן כרוני לא מספיק לעשות שיעורים
הכל קורס,לא מגיע לקורסים,
הכל נהרס,
מבריז מכל ההתחייבויות שלי,
אני צריך חופש של שבוע כדי לחזור למוטב...
צריך חופש של שבוע כדי לחזור להיות אותו רובוט...


צריך רק קצת נחת, קצת החלטות כבר שייפלו שדברים לא יעמדו באוויר כבר.נמאס לי שהכל באוויר.
איך אמר "ואני נאחז באוויר"
(גידי גוב)

כמובן שהספקתי לחטוף כבר 2 רפורטים בסך של 350 שח, יאיי!

לפחות היה מצחיק היום עם איזה אמריקאי.
נכתב על ידי fearless eyes , 14/1/2009 02:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-16/2/2009 02:56
 




דפים:  
8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)