לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

out of hell


הימים האחרונים פשוט גורמים לאי שקט מצמרר,
לסוג של רתיחת דם ,צמאון לדם של מישהו,
להקיז,לשחוט.....

קופץ ומדלג ממקום למקום, לא מצליח לעושת שומדבר ישר, הכל קורה עקום,
שברתי כוס, מאחר לעבודה באופן כרוני לא מספיק לעשות שיעורים
הכל קורס,לא מגיע לקורסים,
הכל נהרס,
מבריז מכל ההתחייבויות שלי,
אני צריך חופש של שבוע כדי לחזור למוטב...
צריך חופש של שבוע כדי לחזור להיות אותו רובוט...


צריך רק קצת נחת, קצת החלטות כבר שייפלו שדברים לא יעמדו באוויר כבר.נמאס לי שהכל באוויר.
איך אמר "ואני נאחז באוויר"
(גידי גוב)

כמובן שהספקתי לחטוף כבר 2 רפורטים בסך של 350 שח, יאיי!

לפחות היה מצחיק היום עם איזה אמריקאי.
נכתב על ידי fearless eyes , 14/1/2009 02:29   בקטגוריות אהבה ויחסים, עבודה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-16/2/2009 02:56
 



בלונדיניות


"זהובת שיער
מהבניין הקרוב
מבריקה פגזים
בשדה שיפון
מקציפה בלבן
הפגז שלי
אותו אני אוהב"
(ג'ינג'יות, בלונדיניות)

תזכורת והתראה בשבילכם:
לא לסמוך על בחורה בלונדינית שמציעה לכם הצעות(והפעם דווקא לא מגונות או כמו שאני קורא להן יעילות)

ככה חטפתי היום דו"ח חנייה ובשבוע הארחרון בזבזתי כמה שעות טובות בלנסות להבין איפה הטעות שלי בתרגיל. הטעות היתה להקשיב לבלונדה. בשתי הפעמים.
נכתב על ידי fearless eyes , 6/1/2009 01:25   בקטגוריות חיים............., תהיות, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Crazy Monkey ב-13/1/2009 06:13
 




יציאת היום:
קנדי שותה בשוט ליקר שוקולד,
ומפסיקה כעבור שנייה בטענה "יש לזה סמיכות מוזרה כמו של....."
ואז פינוקיו: "אז הבנו שאת בולעת"

איך שאני יוצא מהאוניברסיטה אני רואה מכונית ואישה בתוכה מתקרבים לכיוון מקום חנייה שהיה ביני לבין האוטו שמלפניי....
איך שאני רואה את זה אני כבר רואה את זה מגיע,מתקדם בצעדים גדולים יותר לכיוון האוטו, איך שאני מתקרב לכדי מרחק פסיעה מהאוטו, בום!
המטומטמת נכנסת ברוורס באוטו שלי........
מה יהיה עד מתי אנשים יהיו מטומטמים , מילא תיכנסי בו בקטנה אבל לא לוחצים על הגז בחורה! זה אוטומט האוטו שלך!
בא לי לרצוח אותה כי מזלי שלא היה שומנזק רציני.
אבל מה שקרה זה שאין טעם ללכת לביטוח וסתם יש נזק...בלע!

אני באמת לא מאמין שטרחתי לעדכן כאן במקום לישון.

תזכורת לעצמי:
רופא שיניים!
נכתב על ידי fearless eyes , 5/1/2009 01:41   בקטגוריות עבודה, חיים.............  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-6/1/2009 01:25
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)