לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2007

איש הכמעט


של אביב גפן, מוצלח למדי למצבי...

אתמול יצאתי להופעה של דוב, היה נחמד יצאתי גם עם אבנר מקום נחמד בחורות נחמדות, ופיצה אחת מוצלחת במיוחד!, ההופעה היתה מוצלחת כל הופעה הם המשתפרים הלהקה המוזרה הזאת של דוב...

חזרתי הביתה ואבנר השתלט על המחשב ואני חתכתי לישון,בשלב מסוים הוא נטש אם היתי זוכר את השעה זה היה נחמד...

ועכשיו נחזור טיפהאחורה ללפני חודש, נרדמתי בשמירה, והלכתי ל14 יום מעצר בבסיס לוד,היה מבדר לא עשינו הרבה כל היום בעיקר עבודות רס"ר.... וגם זה בקטנה...
לפחות השגתי כמה דברים שהייתי צריך מהאנשים שם....
אה כן וגם איכשהו הגיעו לזה שאני דומה לבני סלע אז הכינוי המוצלח שדבק בי שם היה בני או האנס....




יום חמישי יצאתי עם אבנר למועדון של ערסים.. היה מעניין.... לראות הרבה ערסים שתויים שלא יודעים מהחיים שלהם, אבל לפחות יצאנו עם כמה בנות שנראו לא רע....(זה הקרדיט שיישאר לזכותו של אבנר)

יום שישי גם יצאנו לאיזה פאב עם אותן בנות למרות שחלק מהחמולה של הבנות השתנתה,חדשות הצטרפו בעיקר... היה מוצלח שם למרות שאיזה פעמיים היו שם מכות(המאבטחים הורידו את העסק בשתי שניות)
ואפילו לא הייתי צריך לשלם על הבננה בנשיי שלי כי המלצרית לא רשמה את זה.... חוכמת חיים

קיצר אני חושב שארבע ימים האחרונים יצאתי למקומות יותר מעניינים מבכמה חודשים האחרונים....

שוק הפו"פ מעניין...
נכתב על ידי fearless eyes , 10/12/2007 12:58   בקטגוריות עיניים והזיות אחרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-4/1/2008 22:51
 



NO MORE JOY FOR ME


לא יודע מאיפה להתחיל את כל מה שעובר עליי, מהתהיות שלי כשהייתי במעצר שאני צריך לספר על זהף ובין העובדה שאני וג'וי כבר שלוש פעמים נפרדנו וחזרנו וכל זהקרה בחודש האחרון, פעם אחרונה שנפרדנו היתה ביו םרביעי האחרון, מה שגרם לזה שאני לא ממש יודע כבר אם זהנכון או לא ומה בדיוק הולך לי בעולם הזה....

מצב עדכני : רווק ללא חברה.

קטע מהבסיס:
עוד יום חולף,יום בא יום עובר
כל יום נראה כאן אותו הדבר אין הבדל חוץ מהשם של היום, רק השם חמישי מעלה טיפב חיוך,מעורר תחושת געגועים הביתה, שאר הימים כרגיל:
משמרת לילה, עבודה,משמרת בוקר,עבודה, וחוזר חלילה
כל הזמן תקוע מול מסך ריק, ועדיף לכולנו שיישאר ריק...
מחפש דרך מוצא,פתח מילוט סובל כאן מכל שניה שעוברת חי רק בשביל הבית,
מחליף שבתות,מתזמן עם אנשים רק כדי לראות את החברה שכבר אינה, רק כדי לעוף מכאן כמה שיותר מהר,
איזו חברה? אותה חברה שלא מחליטה אותה אחת שאינה, האחת שחתכה ברביעי בשביל להיות עם אנשים אחרים, אותה אחת שהצליחה להפיח חיים באשליות נושנות ולשבור ולנתץ ולנפץ,חלומות נגוזו, והנה אני כאן מול מסך ריק כותב את השורות ללא טעם האלו, ללא מטרה, כובת כדי לכתוב כדי לדעת שאת זה לפחות עוד לא שכחתי... א ת זה אף אחת לא תיקח ממני, זהשלי , אישי שלי, רק שלי?

Everything's for free"
I dont know who I am
"or what I'll be come....

זיגזגים,כבר שלושה פעמים, שזה מצחיק זה בדיוק כמו הראשונה, יש תבנית מסויימת שחוזרת על עצמה ולא אמרולי?, יש תבנית שאני אולי גורם אליה בגלל הראשונה? למה לנתח כל דבר אמרה לי ציפור קטנה, והקשבתי לה וא זמצאתי את עצמי בוהה בחלל, מנסה להבין איך הגעתי לאיפה שאני ואז הבנתי שהציפור הקטנה הביאה לי עצה....אחיתופל...

as I once said,this was my last chance involving real life,
now comes the better part...
lonely stalking after the next victim
of my lust&desire
loneliness for good

כשנאמר חופשי זה לגמרי לבד




הזיכורנות צפים צורבים, שבר נחרך
רגשות נאטמים, חומה משוקמת. האדישות שבה לעצמה.
הציניות בונה את עצמה מחדש....







תמונה מהפאפון של חבר...
להיכנס לתוך האלכוהול זה עוד סיפור שצריך לספר זה נשאיר למחר.. יחד עם הסיפור על מועדון של ערסים שהלכתי אליו (מזכר לעצמי: להתעלם ממסיבות של אנשים שאני לא מכיר)
נכתב על ידי fearless eyes , 7/12/2007 16:30   בקטגוריות חיים............., אופטימי אל תבנו על זה&catdesc=זה נדיר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)