לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

שובי דובאפ


one of many things I hate I did.
why? no answer.
disgusting behaviour
I would puke on myself if
I were a little bit more
sober

אני באמת לא יודע למה למה לעזאזל עשיתי את זה צריך למצוא דרכים נורמליים הגיוניות חוקיות.
קשה להגיד את זה לא באנגלית
"I think I need an attitude adjustment"

אה כן ולחזור הביתה יחד עם חבר וחברה שיכורה זה לא תענוג גדול אל תנסו בבית.
נכתב על ידי fearless eyes , 26/12/2008 04:29   בקטגוריות חיים.............  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Next Door ב-26/12/2008 05:14
 



תזכורות


אלגוריתם 6 עודשניה נגמר
אלגוריתם 7
חישוביות 4-8
מבוא למדעי המחשב 3
מבנה מחשב
JAVA

ואלו התרגילים שיש לי להכין רק כדי שאני אזכור להכין אותם כי אחרת אני אשכח כמו שקורה לי כל הזמן....
מקווה שאני אספיק לסיים אותם בזמן למה אחרת המצב שלי יהיה מאוד רע.

ספציפית בשתי מקצועות מהם זה חשוב במיוחד.


ועכשיו לקטעים היותר משמחים, האוטו במוסך, מצפה לסוף טוב הכל טוב.בתקווה.
מחר אני במסיבת חנוכה עם הפרח שלי וגם הפילו עליי עוד ילד,מקווה שאני אצליח להשתלט על שניים,
אחד זה בעייתי אז שניים זה בכלל טירוף.

"אני לא יודע מאיפה באתי ולאן אני הולך"
אני רק יודע שהשמש עוד תזרח עליי

נקווה לטוב אולי אפילו עבודה,אלוהים גדול.(האוניברסיטה משפיעה יותר מדי)

נכתב על ידי fearless eyes , 24/12/2008 20:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-26/12/2008 04:34
 



chick flick


שבוע שעבר עישתי שופינג מטורף בסדר גודל של 600 שקלים חדשים...
והרגשתי כמו בחורה ....

וזה מתחיל להטריד במיוחד אחרי כמות ההערות שקיבלתי, לעובדה שאינ למעשה בחורה בגוף של גבר...
מישהו רוצה לחדש לי משהו שלא סיפרו לי עליו?



ברקע החברים של נטאשה, בקריינותו של שץ:
"למה הF16 שלי במוסך והתת מקלע מלוכלך
למה צריך להשמיד את כל מי שחלש?"

בראש:
ממיין אנשים שפגעו בי לאחרונה ושומר את זה איפשהו בזיכרון עמוק עמוק.

במציאות: הכל כרגיל.



קמתי היום בבוקר בידיעה שהכל מעולה ואז כשהגיעה השעה 10 הבנתי מה קרה, פגשתי מישהו שהזכיר לי שהיה אמור לי להיות מבחן היום בבוקר....
שכחתי להגיע.... איזו טעות...
ואנ ילא רוצה לחשוב על כמות השיעורי בית שיש לי.
רק רוצה שבוע אחד של נחת. שאני אוכל לחפש עבודה כמו בנאדם.ועדיין לא מצאתי משהו נורמלי=/ אני חייב דחוף דחוף לחוץ אש.
נכתב על ידי fearless eyes , 21/12/2008 17:16   בקטגוריות אקדמיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Crazy Monkey ב-21/12/2008 20:42
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)