לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

beyond reality


עוד סופשבוע שלי תיכף נגמר,הייתי אתמולבשיעור נהיגה ועדיין לא דרסתי אפסבתא מתאבדת.... זהעוד יגיע בטח בטסט...

עדיין יש לי צרות עם המחשב שלי משומה הוא מסרב לעבוד ,וזה לא משהושאני ממש צריך כן אפילו לקרוא דיסק של ווינדוס הוא לא מוכן....

יש לירשימת ספרים די ארוכה שנוצרה לי בגלל שהיה יריד של ספרים סוג ב' בבסיס אז עכשיו יש לי רק 14 ספרים פלוס מינוס לקרוא ותיכף אני אפרט אותה...

חמישי שישישבת די שקטים הייתי צריך אותם בשביל צעמי לנוח קצת לנקות את הראש אולי תיכף אני אצא מהספר ואפגש עם חברים אם יהיה לי כוח כי שבוע הבא יהיה שבוע רע אני כבר רואה אותו מגיע...

יש בעיות עם כמה בנות שנמצאות אצלי בצבא, יש טיפה גועל, שזה רוב האנשים ויש אותן...וכמו הדיון הזה שמגיע כל פעם שמדברים על בנות שהם עם חרא ואז מגינים עליהם ואומרים שהן מושכות שורה תחתונה:
בנות זה עם חרא אבל יפהפה.
אפילו ליאונרדו דה וינצ'י עלה על זה לפני כמה מאות שנים....אני יכול להבין אותו כשהוא סגד לגוף הנשי...




הספרים ברשימה הם:
עלילות רומח הדרקון- קורא מחדש כי התחלתי לשכוח כמה דברים ומצאתי את הספרים החסרים.

המינגווי- איים בזרם
הקץ לנשק
10 סיפוריםקצרים

הרוזן ממונטה כריסטו
מלחמת העולם - ה.ג. וולס
ועוד די הרבה שאנילא זוכר אותם כרגע אבל נראה לי שזה מספיק בתור התחלה....

ישליכל כך הרבה רצונות וכל כך מעט חופש לבצע אותם... וחוסר החופש הזה הוא שלי....
נכתב על ידי fearless eyes , 23/2/2008 17:24   בקטגוריות OOK!?!? WTP, the truth is out there, try to feel the sunshine, אופטימי אל תבנו על זה&catdesc=זה נדיר, תהיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




נתחיל בזה שאני סוףסוף בבית אחרי הרבה זמן(אם אפשר לקרוא לבית של אח שלי בית)
בכל מקרה בבית אין לי עדיין אינטרטנט אבל אני עובד על זה בתקווה היום אני כבר אסדר את זה...
כתבתי די הרבה דברים בבסיס שרציתי להעלות הנה אבל כמובן ששכחתי אותם בבסיס...

עם הגיל באה הסניליות....
צריך להתחיל לתלוש שיערות שיבה אול יככה אני אפסיק להיות סנילי?(למישהו יש עוד רעיונות?)



הערה לעצמי:
Leech King




ואת התמונה הזאת הייתי חייב עוד מאתמול....


observing brown
curious green
obssesive blue
sparkling black
each hole has its match
each person has its path
people roam
eyes dispatch

sinking into one
another world
another land
quick link
milliseconds away
life passes by
and we all
ignore the eyes

מעניין אם מישהו הבין את זה כמו שאני מבין את זה....




היום כשחזרתי מהצבא זוג טורקים היו לידי זה היה מצחיק לשמוע אותם מדברים וגם שלשניהם היתה פלולה באותו המקום....
וגם לטורקי אחר שאני מכיר יש שם את אותה הפלולה(טיפה משמאל מעל השפה)

אתמול היה ליקוי לבנה די נחמד ראיתי אותו אחרי המשמרת שלי, אה כן חזרתי לעשות די הרבה שבתות וכל מיני שטויות שכאלו נקווה שזה ייגמר בקרוב אם אולי היחידה שלי תקבל שכל(יחידה בצהל....בדיחה טובה לא?)

ואנשים עושים לי יותר מדי תיאבון בזמן האחרון לכל מיני דברים טעימים ועל כן היום גם ביקרתי בחננות שוקלד בכפר סבא....ששמה shakolad מומלץ לא מדהים למרות שלא טעמתי אבל היא נראית לא רע בכלל...
בנוסף הדבר החשוב באמת אכלתי סוףסוף ב"פינגווין" גלידה ממש ממש מוצלחת...
עכשיו רק צריך להשוות את זה עם אייסברג וארלקינו שלא טעמתי אפעם
נכתב על ידי fearless eyes , 21/2/2008 21:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-22/2/2008 23:48
 



ליקוי לבנה


היום בחמש יהיה ליקוי לבנה,בדיוק אחרי המשמרת שלי..

כל כך הרבה לכתוב ואין זמן עדכון זה נעשה בפלאפון...

חשכה מוחלטת
עין כבר נעצמת
קרניים מטושטשות
לומד ללכת יצירים בידיוניים
שמיים זוהרים
המתים מצלצלים
החיים נתקעים
גיאות ושפל
אנחנו ככוכב
נכתב על ידי fearless eyes , 20/2/2008 21:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)