לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

פחות אחד יותר נחמד


עוד שבת עברה,ושרדתי איזה יופי.
אנשים כאן מצליחים להראות גועל ופוציות(מלשון פוץ) ברמות שמגעילות אפילו אותי.
אני לא מצליח לישון,העבר רודף אותי במחשבות.
יש לי כמה תהיות:
1. כמה אנשים בכלל חשופים לבלוג זה?
2. בהנחה שיש כסף יעד הכי מועדף לטיסה אחרי צבא?
3. יש לכם המלצות על מוזיקה/ספרים?
נכתב על ידי fearless eyes , 27/4/2008 01:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-1/5/2008 10:34
 



Drivingin my car


בכמה ימים האחרונים גררתי את אבא לכמה סיבובים ברחבי העיר ככה אולי הוא עוד עלול יום אחד להביא לי לנהוג ברכב כשהוא לא צמוד אליי על הצוואר כמו עלוקה טובה.

אתמול היה יומולדת לגיסתי הלכתי אליהם היה נחמד במיוחד הפשטידה,
חברים לשי נטשו אותי למשך כל החופש שלי אז די הייתי בבית והתבטלתי למוות,כמה זמן לא עשיתי את זה איך שאני מתגעגע לימים ההם.
אני מתחיל להבין את הזיקה של אנשים להיות ילדים שוב פעם,
זה מפיח בך סוג מסוים של רגש נוסטלגיה מאוד נחמד.




גיליתי שמישהו התיישב לי על הרשת האלחוטית הביתית(ולא פיזית) אלא פשוט שתה לי מהרוחב פס(סינית לכמה אנשים), אז פשוט העפתי אותו היה נורא קשה לעשות את זה בדיוק שלושה קליקים....

מחר אני חוזר לבסיס, אני עדיין בשלבי הדחקה וכמובן שמבקשים ממני טובות להגיע כמה שיותר מוקדם וזה, עכיו איך לעזאזל יא זונות אתם גרים ליד ומגיעים ב10 ואני צריך להיות ב8 ואני בקושי מסוגל ליוהת שם ב9!!!!!
זה היה טיפה תסכול שהרגע יצא, ועכשיו אני עדיין מדחיק את היותי חוזר לבסיס וחוזר לשיגרה למרות שאני מקווה שהשיגרה הזאת לפחות תתחיל ליהות טיפה יות רנמורמלית ולא כמו שהיתה עד עכשיו טחינה שיגרתית....



ככל שאני חושב על זה יותר אני מוצא את עצמי נמנע לבוא במגע עם המין השני, מדבר פחות עושה פחות, נראה לי שאני במצב קיפאון,סטנד ביי אם רוצים,משהו שלטפח טיפה את עצמי את מה שאני אוהב את מה שאני רוצה וזה די נחמד אפילו מאוד נחמד לי ככה...
במיוחד להתבטל מול המחשב...:)

והנה שתי אנקדוטות קטנות:
הראשונה,שלט שיש לי בבסיס איפה שאני משרת ונראה לי שהוא די חיוני בכל אוניברסיטה ובסיס אחרים....





השניה היא משהו שנקלעתי בו כאשר הייתי עם האלוהים הסגול וקוויקסנד
אבל משומה הוא לא מוכן להעלות לי כאן את התמונה כרגע אז זה ייאלץ לחכות לפעם הבאה
הבחורה חיפשה תיק למצלמה שלה ועל התווית של התיק היו 4 ציורים שמיועדים לקשי הבנה למה התיק מיועד
1. מצלמה- היא מסוגלת לנשוא בפנים מצלמה
2. פלאפון -היא מסוגל תלהכיל פלאפון
3. פאלם אישי שכזה- מסוגל להכיל מחשבי כף יד
4. סימן שאלה- אלוהים יודע מה עוד זה מסוגל להכיל


נכתב על ידי fearless eyes , 23/4/2008 20:46   בקטגוריות צבא, שחרור קיטור, תהיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-27/4/2008 11:41
 



When God Bestows Us


אתמול היה ליל הסדר,כמובן שהרגשתי לא טוב כמו כל השבוע מה שלא השתפר גם היום,האושר שלהיות בחופש אבל כלוא במיטה.
יצאתי היום עם גזר, לאיזה ביליארד בר בהרצליה, קוראים אותו בילי'ס, רוב מישהיה שם זה חבר'ה די צעירים,כמה בני 15 1-16 אפילו,לפחות מקום ללא עשן,היה מרענן להיות במקום כזה.
בכל מקרה בדיוק דיברנו על זה שאין בנות תוך כדי שקורעים אותי 4 -0 ושאנחנו לא זורמים אפעם, חמש דקות אחרי זה יצאנו משם התחלנו לנסוע,עוצרת לידנו מכונית עם 3 בנות שצריכות בכוונה.....כנראה לא רק לנס ציונה.

"in a manner of speaking"

the definition of Treason.
גזר התחיל לצאת בקביעות עם בחורה מהצפון, בינתיים ממזמז אחת מהעיר ויש את האקסית שלו שמטרידה אותו(כמעט אונסת אותו כל פעם מחדש), העיקר שהוא לא בוגד. כנראה שהניסוחים אצלו ואצלי שונים כל כך...
וכמובן שהוא לא יתנגד למצוא אחת אחרת....
בזבוז כל כך היא נראית כל כך חמודה....
אם רק היתה לה אחות תאומה(אה ,כן יש אחת כזאת רק חבל שאין לי שומ גישה לחור שהן גרות בו)....

יש ליעוד 3 ימים של חופד...אני מרגיש כאילו אני בהגדה.....
ואני בדיוק בהפסקה בין שנה לשנה ב40 שנה הליכה במדבר.....
נכתב על ידי fearless eyes , 21/4/2008 03:05   בקטגוריות אופטימי, חיים............., תהיות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)