לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2018    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2018

gut instinct


always trust yourself

your inner guidance has all the answers you need

some use meditation some use alcohol

others use drugs 

and many other options

the final result is the same

concentration on oneselves.

 

this voice speaks , sometimes more louder than the others

whenver it talks, I write

whenever it shouts I listen

whenever it is silent I am impatient

 

all in one we are one

one of a kind

one of many shapes

and the shape I learned to wear

is the shape of indifference.


living abroad englithened me,

how twisted my mind has become,

how life as I know shaped me,

for better or worse

I've been naive once, don't know how to get it back

so jealous of people still holding on to this view of the world

could you just give me a glimpse

נכתב על ידי fearless eyes , 17/4/2018 02:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-26/4/2018 19:11
 



גראספופ


סרט ראשון בארץ זרה, תרגום בשפה רביעית שבקושי התחלתי ללמוד.

ועדיין איכשהו הערב הזה יצא בסדר.


הגיע השלב שבו אני סתם הולך למקומות ופוגש אנשים שאני מכיר.

לא יודע אם אני מחפש אותם או שכבר נחשפתי לכמות מסויימת והמקום הזה כל כך קטן.

מתישהו אני גם אבדוק את זה מספרית.


הייתי אמור לנסוע לחודשיים לניו יורק אבל בגלל שבעבודה חושבים אחרת ממני, אני אשאר פה ופשוט אעשה מרדף פסטיבלי מוזיקה.

גראספופ הנה אני בא.

נכתב על ידי fearless eyes , 8/4/2018 20:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אימפולסיבי


משחרר דברים מהמותן, יורה לתוך האפלה

אנקה משתחררת

רץ לבדוק

ומוצא את עצמי מוטל על הרצפה.

 

אין לי רובה אבל יש לי מילים

ואני יורה אותם ללא היכר

הברה אחר הברה ואת המשפט אני לא מוצא

 

ממלמל את עצמי לדעת

או שאולי זו היתה מלמלה?


patience. 

all you need is just a little patience

נכתב על ידי fearless eyes , 1/4/2018 13:53   בקטגוריות חיים.............  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)