לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

ח'ליל ג'ובראן


היום קראתי שני ספרונים שלו,מאוד התחברתי אליו ועל כן כמה דברים שלו:
''צער - מי שלא הביט בצער לעולם לא יראה שמחה''

''קרוב משפחה- הוא שמבין אתכם הוא קרוב יותר אליכם מאחיכם.מכיוון שגם קרוביכם עשויים לא להבין אתכם וגם לא להכיר בערככם האמיתי''

''מציאות החיים היא החיים עצמם,אשר תחילתם אינה ברחם,וסופם אינו בקבר''

מומלץ בחום,המשוגע, והנביא והתלמיד.

לקחתי איתי עוד משו לחיים:)
נכתב על ידי fearless eyes , 31/5/2008 19:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרצופים ב-2/6/2008 19:48
 



מסעותיי עם עצמי


recreating the past,
imagining the future,
(s)keeping the present?

קראתי בשבוע האחרון,4 ספרים.
זה סוג של נופש,קורא,שומע מוזיקה,מנסה ללמוד על הגיטרה,ואפילו טיפה מתאמן.
ועדיין חסר,צריך חופש לא להיות כלוא במקום אחד.אני לא מתלונן.דוקא נהנה.

כל יום שעובר אני מבין דברים חדשים.אני רואה את האור,והוא גדול ובוהק.
נכתב על ידי fearless eyes , 30/5/2008 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שינויים


היום נפל לי אסימון כשמישי שאלה אותי למה נפרדתי מג'וי..
התחלתי להבין שזה הרכב של כמה דברים שלא באמת ידעתי להגדיר אותם עד עכשיו..זו היתה תובנה מענינת,במיוחד כשהבחורה הזאת טיפה תלושה מהמציאות...
לפחות היא וחברות שלה העבירו לי את הזמן בלהשתין מצחוק..
אני בשבוע שמירות,אז אני לא תקוע ביחידה ואני רואה אנשים מהבסיס..וזה אפילו נחמד,שזה עוד שינוי ששמתי לב אליו..
נכתב על ידי fearless eyes , 28/5/2008 00:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-30/5/2008 19:43
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)