לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

פסיכולוגיה בגרוש


באמת שבימים האחרונים כמות הדברים שאני מוצא את עצמי לכתוב עליהם ארוכה
מהיריעה הזאת מכדי להכיל או שפשוט יותר קל להגיד את זה כמו הרבה אנשים לפניי.

אחת הסיבות העיקריות למבדק הבית , הוא פשוט כי הגעתי לאחרונה למסקנה שאני
משרת אוכלוסייה לא קטנה של אנשים בתור הפסיכולוג התורן, ואפילו לא גובה על דמי
שימוש, ורגע ההארה היה, כאשר ג'וי ביקשה ממני עצות לגבי החבר הנוכחי שלה, אז נפל
לי האסימון של אלוהים ישמור... אבל גם ככה אין ממש אלוהים ואין ממש על מה לשמור.

אז הבנתי, שכדאי לי להפסיק.
לצאת מההתמכרות הזאת.
לצאת מהבועה המוכרת כל כך.

עריכה מאוחרת :
שכחתי לציין את היותי מבין שכמה שהייתי צעירף ככה הבנתי יותר אנשים , וככה הבנתי שעדיף להתרחק מהם כמה שיותר. איפה האי של המוקצים, נראה לי שווה לחיות שם.
נכתב על ידי fearless eyes , 30/6/2009 20:24   בקטגוריות קטנוניות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לילי ב-1/7/2009 23:45
 



Cup of Coffee



"You tell me you dont love me over a cup of coffee
And I just have to look away
A million miles between us
Planets crashing to dust
I just let it fade away"
(garbage,cup of coffee)


נואשתי מלמצוא אנשים שבאמת רוצים להאזין. כולם רק רוצים לזיין.

אם מישהו רוצה באמת לשמוע , אני פנוי לכל הצעה.
נכתב על ידי fearless eyes , 29/6/2009 01:50   בקטגוריות tearing apart  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-30/6/2009 20:24
 



calculus


מי שעוד לא פגש את המונח שנמצא למעלה, עדיין לא נכנס לאוניברסיטה, אימתו של
כל סטודנט שנה ראשונה, רק שהפעם המונח הזה הגיע הנה די בטעות...

אחרי הימים האחרונים נראה לי שהגיע הזמן שאני אעשה חשבון נפגש, מבדק בית או
חשבון בית איך שלא תקראו לזה, ועל כן הגיע הזמן שאני אוציא את האמת לאור:

1+2 =3
2+2 =4
3!=6

תמיד טוב לעשות קצת חשבון בית....

~שפיותי עזבה אותי~ המוצא הישר יתוגמל על שכרו ומאמצו.



נכתב על ידי fearless eyes , 28/6/2009 17:17   בקטגוריות צרות של עשירים, אקדמיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-29/6/2009 17:20
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)