לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2010

מונדיאל 2006


כולם אוהבים אותו, מתחברים אליו, לכל הצבעים הרעשניים ,הקולות הססגוניים, מי לא אוהב את
אותו אירוע מפורסם , שקורה אחת ל4 שנים,
כל העולם מביט אליו בכיליון עיניים,
וכל פעם שאני נזכר במילה מונדיאל , אני נזכר ברעשים הקולניים, בצבעי הדם והחמרה,
את האימון שהיה לנו לפני 4 שנים(כבר עברו להם 4 שנים!?)
היינו בצפון, בדיוק היינו בין גזרות, החיים היו באתנחתא, מטווחים בבוקר סידורים בצהריים בין
המשחקים של המונדיאל , ולקראת ערב מכינים את הדברים למחר לעוד אימונים וכו' , הכל היה
מתואם ללו"ז של המונדיאל כדי שכולם יוכלו לראות אותו גם הצעירים וגם הותיקים...
הזיכרון היחידי שיש לי מהתקופה הזאת היא שאני נרדם על ספה טובה במועדון של היחידה.

הזיכרון הבא: אני נמצא בבסיס של היחידה,רואה במועדון את החטיפה של גלעד שליט , ובפריים הבא אני מוצא את עצמי על הגבול של לבנון, אדמה צבועה בצבעים לא שלה, קולות מחרידי
אוזניים, עד היום אני יכול לשמוע בבירור את התותחנים שהיו בגבעה הסמוכה ממשיכים לירות כל
הלילה...
את השקט המחריד לפני המטח הבא, את ההקפצות הזריזות, את המסוקים שישבו מעלינו והמשיכו לירות או את קולות הלילה של טילי ה"גיל",
ושם גיליתי אותי.

העצבים והפחד הולידו מחדש את מפלצות האבדון, אותן מפלצות חבויות, את הזעם שהרגשתי באותם רגעים , את הנזק שיכולתי לגרום שום דבר לא היה מונע, תיכננתי בקפידה, כל פרט ופרט , והדבר היחידי שמנע את זה אפילו לא היה אני. ומאז ועד היום תמיד אזכור שהמפלצת הזאת חבויה בתוכי.אני היחידי?

וזה מה שהמונדיאל מזכיר לי.
נכתב על ידי fearless eyes , 15/6/2010 01:26   בקטגוריות צבא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-31/10/2010 23:23
 





8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)