לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

beyond vision


"לעולם הזה הושלכנו ומהעולם הזה נושלך אלו האקסיומות, השאלה היחידה היא מה עושים עם הנתונים"

כינוי:  fearless eyes

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

Another Weekend


ביום חמישי אחרי שהצלחתי להשתחרר מכל הדברים המציקים שהצליחו לזרוק עליי בצבא, הגעתי לביתי הקט באזור 7-8 בערב...
איך שהגעתי התקלחתי והלכתי לקניות כי לאבא יש דלקות ביד...אזמישהו צריך להיות הסבל,למרות שכנראה שהם לא שמעו על משלוחים...
וכמובן שקבעתי עם האחים,ערב קוקטיילים:),אז חוצמהעובדה שהגעתי אליו באיחור,ונרדמתי די מוקדם בלילה(2-3),היה ממש נחמד.
הקוקטיילים שהכנתי היו בעיקר על בסיס שמנת וחלב פשוט כי הגיסות שלי הן בנות שלא שותות דברים חזקים..... והאחים שלי האלה אין להם ביצים או סתם אין להם כוחP=
והנה הרשימה:
בננה בנשיי
אורגזמה
ג'ין+טוניק
וודקה סאוור
white russian
וכמובן שניסינו את הכל נקי לפני זה
ועוד כל מיני שילובים כאלו ואחרים...

הסיפור הבאמת מוצלח הוא שבשלב מסוים התחלתי להכין עוד בננה בנשיי.... והתחלתי לשחק עם המרכיבים להוסיף גם אייריש קרים וכל מיני שכאלו... ובטעות לא שמתי לב שהכנסתי טקילה במקום ליקר בננה(הם נראו בדיוק אותו הדבר!).

ולא הבנתי למה מתלוננים על זה...מסקנה:לטעום לפני שאני מגיש, והשניה: להסתכל טוב טוב על התווית לפני שאני משתמש בבקבוק


אתמול, גזר בא אליי ביציאה שהוא רוצה לצאת לירושלים ביום שבת, אז אמרתי לו שאני נפגש כבר עם הבננה, ואין מצב ואז הוא ממש ביקש אז קבעתי איתה להיום ב10 בבוקר!(מי לעזאזל ער בשעות האלו!?),בכל מקרה אז אתמול גם יצאנו למייק'ס פלייס, והכרנו שם כמה בנות ואז הלכנו לחוף,ואז חזרנו לביתנו הקט,מה שגרר את החזרה לאזור 6 וחצי.(מילא אם אחת מהן היתה נראית טוב....או לפחות מספר טלפון או משהו אבל יבש)

והיום תוכנית היא אורושלימה...נחיה ונראה מה יהיה:)

עוד פחות מ-3 שבועות לסיום השירות התיאורטי.ועוד 5 ימים עדתחילת קורס הברמנים איזה כיף זה להגיד את זה ככה....ההרגשה בלתי מתוארת אני מרגיש כאילו אני חולם ומישהו עומד עוד שנייה לפוצץ לי את הבועה שלי...
נכתב על ידי fearless eyes , 30/8/2008 12:03   בקטגוריות חיים............., תהיות, אופטימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/9/2008 10:16
 



מסיבת טבע


הרגע חזרתי ממסיבת טבע ביבנה, שהיתה גם מסיבת יומולדת לאחד מהצבא...היה נחמד בשורה התחתונה.... אלכוהול חינם למרות שלא שתיתי....
צריך ללכת ליותר מסיבות מהסוג הזה...

אתמול הלכתי להמבורגריה שרציתי ללכת אליה והיה די נחמד למרות שזה היה בסוף קנס כספי לא קטן...אז גם פגשתי את ג'וי וחבורתה שם... מה שהיה די מוזר ורציתי להימנע מזה אבל כנראה שבסופו של דבר זה היה צריך להיגמר באיזו פגישה כזאת או אחרת...וכמובן שאחרי זה נשלחו אליי 2 SMS בקשר למפגש הזה שהיה די משונה....

בכל מקרה זה די הוריד לי את המצב רוח...אבל התעודדתי כי הקרינו על מסך גדול בנותעם ביקני ששוחות בבריכה....מה עוד כבר גבר צריך??


היום בבוקר העירו אותי מהצבא להתחיל לעשות טלפונים ב8 בבוקר הייתי צריך להעיר אנשים....זה תמיד גורם לי להרגיש רע עם עצמי......זה סוג מסוים של מלאך המוות...הרי בכל חלום תמיד יש מישהו שהוא יציר הדימיון ואני הורג אותו....
וחוצמזה לא כיף להעיר אנשים שאתה צריך לעבוד איתם...

ואחרי זה קניות ואז חזרה למיטה,משומה בימים האחרונים אני ממש גמור מעייפות....


השתמשו במספר טלפון של המלצרית מהפוסטים הקודמים והיא לא עונה,מה שדי מבדר אותי,בכל מקרה אני מנסה לגרום לזה שלא יילך שם כלום שזה יישאר בגדר סינון ושומדבר מערך הזה
נכתב על ידי fearless eyes , 23/8/2008 05:45   בקטגוריות תהיות, שיעמום פסיכוזי, עיניים והזיות אחרות, חיים.............  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fearless eyes ב-29/8/2008 20:28
 



In the real World


הימים יורדים והזמן נמרח ונהייה גומי אבל העיקר שעובר:)

מחכה בקוצר רוח למה שמגיע...
ויודע שבהתחלה זה הולך להיות בירוקרטי למדי...
מקווה שאני אצליח להסתדר עם זה...
ואחרי זה השאלה הבאה היא איפה לעבוד.... בבית או לרדת לאילת לעבוד במשך החודש הזה....
כבר מתחילים לחשוב קדימה....



הגיע המתנדבת וכולם אומרים לי להיות איתה ואני אמורלחפוף אותה וחופרים לי שהי אנראית טוב ועדיין משהו בה מציק לי עדיין לא שמתי את האצבע על מזה,חוצמהעובדה הקטנה של איך שהיא נראית אבל עוד משהו מציק לי בה...משו ממש מריח לי חשוד ויותר מסריח מדג...
אני אומר היא למעשה איזה שליח של השטן/אלוהים שפשוט נפל לתוך בריכה של דגים בשוק מחנה יהודה?הצעות אחרות?

בתקווה אני אלך לחנוך היום המבורגריה שנחנכה אתמול....
שמעתי שגם התקיים פסטיבל הניגובים היום(פסטיבל חומוס) מישהו שמע עליו אי פעם? או שאני הבור ועם הארץ היחיד שלא מכיר אותו?? וכן כן גם לחומוס עושים בארץ הזאת פסטיבלים....

"Out in the real world you are waiting to take my hand,
I'll be looking for an answer that leads me back.
Outside, back in your arms."
(stream of passion,out in the real world)
נכתב על ידי fearless eyes , 21/8/2008 20:33   בקטגוריות חיים............., תהיות, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zuz ב-23/8/2008 01:48
 



לדף הבא
דפים:  

8,710
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfearless eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fearless eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)