לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


It's the next best thing to be

כינוי: 

בת: 33



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

לא יודעת למה, לא יודעת איך ..


איך ומה

רק רוצה לברוח

מה זה קרה לי

טוב לי או רע לי..

תגיד לי ! י'חתיכת בן זונה

איך אתה מעיז בכלל לגעת בה מולי.

כשאני שם ! אני פאקינג מסתכלת ונזכרת..

בדיוק לפני שבוע הייתי אצלך במיטה ואמרת לי שאני סקסית כ"כ ..

קשר פתוח ? אמרת, החלטת, קיבלת @#

אני הולכת לעשות אותך כמו בפנטזיות שלך מגיל 6..

החיוך לא ירד לך מהפנים, אפילו לא לרגע.

עם חולצה של איירון מיידן ומכנס דפוקאותי אדום קצר, מהיום אתה תכיר מישהי אחרת לגמרי.. מישהי שאף פעם לא באמת הפכתי אליה..

אז אם אתה ממש רוצה.. תגיד לי.

מזה קרה לי

טוב לי או רע לי.. ?

 

נכתב על ידי , 1/7/2009 01:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ellepurdorit ב-12/3/2010 20:36
 





11,601
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לellepurdorit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ellepurdorit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)