לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


everybody has a note


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

סטוקר וידיד מוזר..


היי..
עובר עליי משהו. כן כן גיל ההתבגרות המזורגג..
אבל זה מעבר לזה..
יש איזה אחד.. ילד מעצבן.. בואו נקרא לו שמשון לצורך העניין.. טוב?
פעם חברה שלי החליטה לקפצץ במדרגות של הבית ספר..
הוא ראה אותה ושאל אותי אם היא נורמאלית.. עניתי לו שלא ואז הלכנו..
מאז הכל היה בסדר עד שלמחרת הוא פשוט צץ משום מקום והתחיל לדבר איתי ולעקוב אחריי..

דיברנו לפעמים והחלפנו טלפונים וMSN..
הכל היה סבבה עד שהוא התחיל להציק לי.. סתומרת לשלוח 28 הודעות SMS ב24 שעות.. התעלמתי כי לא רציתי להיות ידידה שלו.. הוא היה ממש מוזר..
הוא התחיל לדבר עם חברות שלי ולהתקשר אליי כל הזמן..
לאחרונה זה החמיר אז אמרתי לו שמחליפים לי את הפלאפון..
אני חושבת שהוא עוקב אחרי כי הוא מוצא אותי בכל מקום בבית הספר שלי.. והוא ממש מטריד..(לא מינית.. אבל באותה רמה של עיצבון בערך..) אני מתחילה לבכות בגללו לפעמים..
היום בהפסקה הוא הגיע עד ללוקר שלי והתחיל לשאול אותי למה אני לא עונה לו-סימן שהוא לא מבין את המסר..
 לא ידעתי מה לענות לו.. אז פשוט אמרתי שלא ראיתי שוא סימס ותחבתי את האוזנייה לאוזן והלכתי משם לפני שהוא הוציא מילה..

באותו רגע נשברתי והתחילו לרדת לי דמעות.. הקש ששבר את גב הגמל..
הלכתי ליועצת של השכבה שלי ושפכתי הכל.. כשחזרתי לכיתה רעדתי.. לא יודעת למה..
זה היה כ"כ מוזר.. וכל היום חשבתי על זה..
היא אמרה שהיא תטפל בזה.. לכי תדעי מה היא תעשה..
כואב לי הלב.. כי הוא לא מבן והוא מטריד אותי.. זאת פגיעה לא חשוב איך תראו את זה..
אולי לא מינית אבל בכל זאתאני לא רוצה אותו והוא עוקב אחריי..

אני אשמח לעצות בעניין.. לא מבינה איך זה הגיע לזה..

~רותמה~

 

 

נכתב על ידי EVIE , 29/12/2009 20:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה משתנה?


מה קורה לי?
מרגישה שונה אך דומה..
קשה אך רכה.
האם אני משתנה?
החיים מאירים לך פנים, תשמחי.
אבל האם זה הם? או אני..
אולי אני זאת שעובדת על עצמי לפעמים?
מרגישה שונה.
מרגישה יפה. אך גם מכוערת?
שיר שאולי לא יראה לכם כמשהו מיוחד.
אבל זה לא שיר.
וזה מיוחד.
זאת אני.
זאת אני ואני זו אני ואני לא אשתנה.

יכול להיות שאני באמת משתנה?
רוקסיטית קטנה למשפחה שדורשת זאת?
ואולי אני בעצם מאשימה אותם כשאני רוצה את זה ומחפשת תירוצים?
כבר לא הילדה הקטנה של אבא ואמא?
והם, הם עוד כועסים על איך שאני מתנהגת!
אין להם בושה? הם לא רואים שאני משתנה?
משתנה לאדם אחר?
לאדם בעל כלי.
כלי אחר.
אחר כזה, שמוציא הכל.
דרך הצלילים המתוקים שהלב צועק.
הגיטרה היא חלק בלתי ניפרד מהאדם, אנשים קמים לחיים, מנגנים את מה שהלב צועק...
*קרדיט לקארין*
שיניתי אתת זה קצת.. הרבה..

החלטתי.
זה נגמר. וזה מתחיל.
נעים לי.

MUSIC IS MY LIFE
נכתב על ידי EVIE , 15/12/2009 23:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  EVIE

בת: 28




1,659
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEVIE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EVIE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)