לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי :]


חציל וקופיקו יוצאים לטייל

Avatarכינוי:  טלולי :]

בת: 27

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009


סורי על ההקפצה .. אבל שיר מדהים. [מקווה שאתם רואים אותו ]

 

 

נכתב על ידי טלולי :] , 30/6/2009 13:32  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



hollllaaaaaa :"]


 

נגמרה השנהה !!

אניי מאוושררתתת

חהחה!
סופסוףף נגמרה השנה החראית הזאת!!

הילדים המעצבנים

אבוו תחחתת [עומר מזזרחי -ילד סנוב]

פרחות וערסיות

כל הבנים המפגריים שבכייתה שלייי..
המורות המטומטמות האלהה..
זוהרה המורה הכי רעה ביקוווםם

שהורידה לי ציון בתעודה על ההתנהגות
כי אמרתי לה  שהיא חרא של מורה
[טוב זה היה מגיע לה.]
ועכשיוו

טאדטאדטאדטאדם

ציוונייםם !!

לשון-כ.ט.מ

ספרות-טוב

חשבון-כ.ט ><"
גאומטריה-מ.ב [מספיק בקושה ><"]
מדעים-כ.ט

תנ"ך-כ.ט.מ

הסטוריה-כ.ט.מ

גאוגרפיה-ט.מ

מורשת ואזרחות-טוב

-אנגלית-כ.ט

ערבית-טוב

סיפרתי את זה לאמא שלי..
והיא אמרה שהיא מבינה אותי כי ישלי חרא של כיתה D:
יופי טופי DD:

עד כאן.
ביוש :]


 

נכתב על ידי טלולי :] , 30/6/2009 13:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



i am happy :D


ייייייייייייייששששששששש

אני מאושררתתת  

נחשו מה ?!

א.מחר נגמרת השנה

ב.קוניים ליי DS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

עאעעאעאעאעאעאעאעעאעעאעאאעאאעעאעאעאעאעאאעא

אני קונה לבן D:. ו

אני קונה לו סקין מיוחד הכי יפה ביקום D: גם אח שלי קונה DS הוא קונה את השחור :]

יש אדום שחור.אבל הוא עולה יותר.[DS עולה 2,000 ש"ח]

אביא לככם תמונות כשאקנה אותו

מי שלא יודע מזה DS:

DS זה כמו גימבוי רק פי 3 יותר משוכלל.

 יש בו משחקים .מסך מגע . MP3 אינטרנט . ומלאאאאאא דברים [=

[ולא.זה לא מיני לפטופ]

[זה הצבע שעומד להיות לי D: ] נכון יש DS וורוד,תכלת ובלה ובלה.אבל זה משאני יעשה לDS שלי D:

זזתי להתחרפן ביו  D:

-עריכה-

אני מאושרת!!.יש פה סקין להדפסה D:

עאא איזה יפהה!!

מי ששרוצה להדפיס כאלה.הינה אתר עם מלאן סקינים D:

http://www.officialnintendomagazine.co.uk/forums/viewtopic.php?p=1240252&sid=c8c6745a0a38ccc04bf150ccc3b3a91a

נכתב על ידי טלולי :] , 29/6/2009 14:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלולי :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלולי :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)