לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Runway



Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

Back to black


היי!

תמיד בחגים שיוצאים בשבת יש כל כך הרבה ברכות,הגעתי למצב שאני לא יודעת מה לאחל!

אז חג שמח,שבת שלום ובתאבון (לסופגניות שיבואו (:)

נכון שזה חג האורים,נגד החושך והשחור אפילו יש על זה כמה שירים,

אבל מה לעשות הצבע הנצחי באופנה הוא שחור !והעונה הוא חזר ממש בגדול (:

למרות שהיה פה תמיד.

רציתי לפני שאני מתחילה לדבר על משהו שנורא מפריע לי,בנות שלא אוהבת את עצמן.

בנות שאומרות כל הזמןאני מכוערת,שמנה,האף שלי ככה,השפתיים שלי ככה וכ"ו וכ"ו..

בטוח לכל אחת יש לפחות חברה כזאת במיליון אחוז!אני פשוט כל כך מתעצבנת כשאני שומעת דיבורים

כאלה כי אני חושבת שהדבר הכי חשוב זה לאהוב את עצמך!זה לא להיות שוויצר,זה לא להיות סנוב

זה פשוט להתגאות ולהיות שמח בחלקך.אני אומרת את האמת אני אוהבת את עצמי,איך שאני נראית,נשמעת מריחה,

   הולכת-וזה לא שוויצריות וזה לא שאני מאוהבת בעצמי אני פשוט עושה לעצמי טוב!

   כשאנשים אחרים אומרים עליי ככה וככה בבית  הספר אני הולכת הביתה מסתכלת במראה ואומרת שהם טועים,

שאני יפה ומצליחה והרבה יותר טובה מהם וזה עושה לי טוב! אז תפסיקו להתייחס לדברים הרעים.גמלי יש דברים רעים

אבל במקום לבכות עליהם אני מנסה לשפר אותם!יש דברים שנכון אי אפשר אז אני משכנעת את עצמי שאני יפה וזה פותר הכול!

היופי,המראה,ההרגשה,איך אנשים מסתכלים עלייך,איך הם מתייחסים אלייך זה הכול מתחיל מבפנים!

עובדה שאני מתעלמת לחלוטין מכל מה שאומרים לי אז כמעט לא אומרים לי כלום,כי הם לא מקבלים את ההרגשה הטובה של יש הצלחתי

לפגוע בה כי אני מתעלמת  וצוחקת עליהם אחרי זה עם חברות.בקיצור לאהוב את עצמך זה לא דבר רע זה דבר מעולה!

 

סליחה שחפרתי הפוסט מתחיל (:

אז העונה לא רק שהשחור חזר בלבוש אלא גם באיפור!שפתון שחור,צללית שחורה,איילינר שחור ועוד-הכול הולך!

הנה כמה תמונות מהקמפיין של MAC שאהבתי במיוחד (:

 

יפה נכון?לא מתאים לכולן,כמובן שלא לבית הספר ביום יום אבל אני אוהבת דברים ביזארים ומיוחדים (:

ומפה אמשיך אל הנושא הבא-עור.

העור פרץ אלינו בסערה בחורף זה מסטייל האופנוענים הקשוח ומסרב לעזוב,מה לא ראינו?

ז'קטים,מכנסיים,חולצות,נעליים הכול הכול דמוי עור או עור אמיתי (לםמי שיכול להרשות לעצמו בלי למשכן את הבית)

הנה כמה תמונות נבחרות (: הכול מforever 21 ממליצה בחום-בגדים זולים ויפים (:






 

עוד יכול לבוא בכל מיני צבעים אבל פה אני מתרכזת בשחור (:

אני ממליצה לשלב שחור עם זהב או כסף זה ממש יפה ומתאים ביחד (:למשל שמלה שחורה קטנה ותכישטי זהב

יעשו את העבודה לערב נחמד במסעדה .

 

פריטים שחורים שימושיים-

  • בלייזר/ז'קט שחור
  • שמלת ערב שחורה
  • טייץ שחור
  • חגורה שחורה
  • תיק שחור קטן+גדול

מסקנה-שחור הוא צבע מאוד שימושי,תמיד באופנה,מתאים להכול ויפה על כל פריט!

מקווה שאהבתם !

שבת שלום וחג שמח (עוד פעם).

 

*תמונה שלי בקרוב (: *

 

 

קרדיט לאייקונס פקטורי על הכפתורים ברשימות ועל הבאנר!

נכתב על ידי , 12/12/2009 10:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוניסטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוניסטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)