לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

מה יקרה אם אחזור פתאום?


תמיד הרגשות שהכי קשה להתמודד איתם מביאים אותי לכדי פקפוק בהכל. הבלוג החדש שלי הוא אני בגירסה קצת יותר משוחררת, ועדיין, לפעמים בא לי להרגיש שוב את הקהל הקטן שאספתי פה עם השנים.

 

אני מבולבלת. מישהו מבלבל אותי, באופן מכוון, זה חלק ממכלול של תכונות אופי מדהימות וממכרות. אף לא אחת מחברותיי שהכירה אותו הסכימה לקשר שהוא בינינו. ״זה יעשה לך רע, אני מקווה שתסיימי את זה מהר״. 

מתח מיני בלתי פוסק, אבל שום סוג של מימוש, בעיקר כי הוא לא רוצה ממני שום דבר מעבר לזה. הוא יכול להוציא פילים משלוותם.

בימים האחרונים אני על הסף של לשלוח הודעה לאחד הפוטנציאליים לסקס חסר משמעות, רק כדי להוציא את החשמל הסטטי הזה שאגרתי לי בגוף. אני נרדמת וחולמת ששכבנו, למרות שאין לו שום דבר להציע לי מבחינת מערכת יחסים.

 

 

לעזאזל, מה עושים?

 

נכתב על ידי L.M. , 7/5/2014 21:23  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-18/5/2015 13:59
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)