לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


she's got a ticket to ride, and she don't care.

Avatarכינוי:  L.M.

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

חדשות


הכל במעין בלגאן גדול בתוך הראש שלי, אז אנסה לעשות קצת סדר. קודם כל, אני לא על גלולות כבר שבועיים וזה פאקינג מהמם. אין לי יותר ups & downs, אין משטר אימים כזה של לקחת כדור בשעה מדוייקת בכל יום ביומו (ולפעמים גם באמצע השבוע), ובעיקר, אני מרגישה שאין לי מלנכוליה דיכאונית-משהו, שליוותה אותי שנים על גבי שנים. כן, לפעמים עולות לי מחשבות לא נעימות, אבל כמו שהן מגיעות, כך הן גם הולכות, אני לא מרגישה שהן שוקעות לי בחזה. 
עוד סייד-אפקט שלא שמתי לב אליו עד שהוא נעלם, דבר טכני לגמרי: מסתבר שלא אמורים להרגיש את כל האזור של השחלות/חצוצרות/איך שלא קוראים לזה שעושים בו הסרת שיער/משולש בקיני. אני חושבת שהכאבים המוזרים והעמומים האלה מלווים אותי לא פחות מ-6 שנים טובות, ותמיד הנחתי ש.. ובכן.. ככה זה להיות אישה. 
.
עזבו, עזבו, אני מטומטמת, אעצור כאן. 
.
הדבר השני הוא אריק איינשטיין. היה כאן פוסט מקודם, שהעלמתי. הכל מרגיש כל כך מזויף וקטן מול הרגשות שלי והעצבות הזו, שאולי עדיף לשתוק לפעמים, ולתת לאחרים להיכשל בלשונם. כלום לא מרגיש טוב כמו. 
.
.
הייתה לי קודם מוזה לפוסט מאוד מאוד מפתה, אבל בא לי לשמור על המחשבות האלה ולבשל אותן עוד בפנים, עד שירתחו. 

נכתב על ידי L.M. , 28/11/2013 23:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-1/12/2013 04:03




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL.M. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L.M. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)