לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים כשאין חיים


לא קורה כלום בחיים האלה...

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

עצוב


אין לי מילים, פשוט כואב הלב.

כל דבר שאני אכתוב יהיה מיותר.

נכתב על ידי , 17/7/2006 20:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש וזה


וואו זה מטורף. לא היה לי זמן לעדכן כמעט.

טוב, ככה זה כשיש לך רק חודש בארץ להיות עם כל החברים וכ'ו (למרות שבכלל לא הייתי. פגשתי רק איזה 3, אני בנאדם שנוטה להיעלם בחופשות).

הייתי בצפון, הייתי בת"א איזה 546354767 פעמים, וסתם, אני משתדלת להינות, לעשות רק מה שאני רוצה לעשות ולא שום דבר מאולץ.

אין לי משהו מיוחד לכתוב חוץ מזה, כי אתם יודעים, החיים שלי קצת ריקים ומשעממים, ועדיף פשוט לכתוב לעניין במקום לזיין ת'שכל.  אני מניחה שהפעם הבאה שאני אעדכן תהיה בעוד הרבה זמן, עכשיו אין לי כל- כך זמן פשוט, אז נשתמע כבר (יואו, נשתמע זאת מילה אדירה XD).

נכתב על ידי , 8/7/2006 21:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,016
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאופטימית (?) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אופטימית (?) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)