לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רעותת


אני רעותי ואלה החיים שלי.

Avatarכינוי:  reutiiiiii

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

הטרדה מינית וכ'ו...


טובב אז לפני ככה חצי שנה עברתי הטרדה מינית וטלפונית על ידי בן אדם בן 47.

הוא אמר לי שהוא בן שלושים,רווק,....שיקר אלי ,שיחק בי,פגע בי....הוא גרוש +2 בנות ..

יש שיחת טלפון שהקלטתי אותו מדבר לא בצורה הכי יפה...ועשו לו עימות [שימוע]עם ההקלטה..והיא תושמע גם במשפט

הגשתי תלונה וגיליתי שאני לא הראשונה ושהוא אנס ילדה בת 10 ויישב בכלא שנתייים .

בהתחלה לא סיפרתי לאמא שלי על זה,,אבל אחר כך  השוטרת שהגשתי אצלה תלונה הייתה צריכה

לעדכן את אממא שללי כי אני קטינהה...הוציעו  לו צו הרחקה לו ולמשפחה שלא כי פחדו שהוא ינסה לנקום או משהוו ..

הוא היה במצער בכלא קישון[בדרך ליקנעם] והעורך דין שלו שיחרר אותו בערבות והוא היה במצער בית משהו כמו חודש...

פיתחתי המון רגשות אליו ואני במידה מסוימת עדיין אוהבת אותו ,אבל אני יודעת שגם עם היינו

ממשיכים את הקשר זה היה קשר לא נורמאלי ,,הוא בן 47 הוא יותר גדול מאבא שלי!!

עוד כמה חודשים אמור להיות משפט שבו יחליטו עם הוא יצע זכאי או שהוא יישב בכלא ...

אני מקקוה מאוד שהוא יישב בכלא ויקבל את העונש שמגיע לו.מי שיקרא את השורה הזאת

יגיד מה מסכן הוא יישב בכלא ,,אבל בת שעוברת מה שאני עברתי בחחים לא תגיד משהו כזה..

נכתב על ידי reutiiiiii , 11/6/2009 16:04  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreutiiiiii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reutiiiiii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)