לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הייתי אתמול בשוק טירה D: + סתם עוד עדכון רגייל ^


 

 

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 

 

תראו איזה מושלם זאק אפרון *_*

 

היי אנשיים D " :

אזאז , מה קרה לי שלא משעמם מדיי כדי שאני יכתוב אותו פה?

אתמול הייתי בשוק טירה , למי שלא מכיר זה השוק הכי זוול בארץץ , שוק של ערבים כזה S:

קניתי פווווול דברים, אבל אני יכתוב רק את מה שאני זוכרת ( ;

אז ככה, קניתי :

* נעליים שקופות מהממות כאלה

* סרט לשיער + סיכות לפוני

* מברשת לפן ^^

* 2 חבילות מדבקות ליומן של שנה הבאה ><

* תיק איפור מהמם (:

* פחית קולה ><
* אוזניות לאמפי

 

אממ וזה מה שאני זוכרת בינתיים XD

טוב אז בינתיים אני משתעממת בבית בחופש, בגלל העונש הבנזו** שההורים נתנו לי :(

אמא שלי רוצה שאני ישאר בבית עד ה-1.8 S:

אבל אמרתי לה שהיא אמרה חודש, וחודש זה חודש ! אז ב-16.7 אני אמורה להיות חופשייה D:

ואולי אני יספיק ללכת לים בחופש הזה >_>

 

 

O.K !


לכל מי שלא יודע שנה הבאה זו השנה הראשונה שלי בתיכון D:

אז בגלל שזה בית ספר חדש והכל, דמיינתי לי כבר איך אני יילך ביום הראשון :

מכנס קצר עד קצת מעל הברך בצבע אפור
הנעליים השקופוחת השחורות שקניתי בטירה ^

חגורה מהממת של ניטים שחור-לבן .

חולצת בצפר לבנה >_>

שרשרת ארוכה שחורה כזאת, מהממת !

עגילי כסף צמודים כאלה *_*

ועם השיער? אני פשוט יעשה פן ויפזר אותו ואת הפוני אני יעלה למעלה בסיכה D:

חחחחחחחח מושלם נכון? ><

ווווווווואאאאאאאאאאייייייי אם תכתבו לי משהו מבאס על זה בתגובות, אז אל תהיו רעים, מה אני יעשה? משעמם לי תחת O:

 

 

_ _ _ _ _

 

נכון אמרתי לכם שלפני בערך חודש, הידיד הכי טווב שלי הציע לי חברות ואמרתי לו שאני לא רוצה להיות חברה שלו,

ואז אחרי יומיים הוא אמר שהוא לא זוכר כלום כי הוא היה שיכור תחתתת ?

אז אני לא מבינה מה קורה לי O: הייתי בטוחה ב-110 % שאני לא רוצה להיות חברה שלו,

אבל אני מתחילה לחלום עליו בלילה...שאנחנו ביחד O:

אומגאד אני מתאהבת בו? *_*

 

טוב נראה לי שאני יפסיק לחפור לכם לבינתיים  D " :

אז, נתראה בעידכון הבא ^

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/7/2009 11:53  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוהי רק אני ( " : ב-7/7/2009 12:16



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)