לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

עיידכונ 3> | עוד שאלון ^ | פורומים שאווים כניסה (:


 

  

 

העיי אנשים שאווים ומעריצים של מיילס D:

אתם לא מעריצים של מיילי? צאו מפה !

חחח סתאאאם  XD

 

~~~

 

אנשייייייייים D:

כבר אין לי עוווונש ^ אמא שלי הנחמדה ביותר הסכימה לעשות לי הנחה (XD) ולוותר לי

על המשך העונש, שהיה אמור להסתיים עוד שבוע ^

מה זה אומר? שהיום יום שישי ואני יוצאאאאת החוצהה בע"ה P :

אני ממש מקווה לראות אותו (את הידיד שהציע לי חברות לפני חודש ולא הסכמתי לו ועכשיו אני דלוקה עליו *_* )

טוב הוא בא בטווח, אבל אני מקווה שהוא יהיה איתי לבד D: לא ראיתי אותו 3 שבועות O:

אני מקווה שהוא עדיין דלוווק עליי /=

טובטוב , עכשיו למשהו מגניב ביותר:

ידיד שלי הביא לי 4 גורי אוגריים חמוודים ! D:

אני כ"כ מאושררת יש לי אוגרים ^ רק חבל שהם מתחבאים לי בחדר כי אמא שלי לא מסכימה שהם יישארו.

היא בכלל לא יודעת שהם בבית O:
אני ואחיות שלי ננסה לשכנע אותה מחר שהם יישארו אצלנו. הם כאלה קטניייייים ='(

אי אפשר לדעת מי זה בן ומי זה בת XD אז עדיין אין להם שמות ^

הצעות? בשמחה D:

 



שאלונ חמווווווווד ( =

 

זה או זה:
אמא או אבא ? מממ אמא. לאא, אבא ! איזה שאלה מטומטמת ברור ששניהם S:
שחור או אדם ? שחור
הסטוריה או ספורט ? הסטוריה
חיים או מוות ? ממ..בואו נחשוב.. מוות ! לא.
כמעט מלאכים או פטיטו ? קאסייי
פיטר או גאס ? פייטר *_*
לאלי או אאחוה ? לאליי D:
sms או שיחה ? שיחה
נשיקה או חיבוק ? חיבווק
דובי או ארנב (בבובות)? דובי ^
לצחוק או לבכות ? לצחוק D:
בלט או היפ הופ ? היפ הופ
מוזיקת רוק או קלאסי ? רווק ^^
סימפל פלאן או טוקיו הוטל ? ט"ה (:


~הכי הכי ~
הכי צבע ? כחוול
הכי שם לבן ? נדב D:
הכי שם לבת ? אלכס
הכי מאכל ? ממ פפייצה / בוווורקס
הכי כינוי שלך ? לינקי
הכי חברה ? מאשה וטניה התאומות האהובות שליי (:
הכי ידיד ? טוומי ^
הכי מקצוע ? חחחחח לא.
הכי פורום ? יון תומרקין שליטעע
הכי אתר באינטרנט ? ישרא (:
הכי תוכנת מסרים [icq / מסנג'ר.. ]? מסנ ^
הכי שחקן ? זאק אפרון, יון תומרקין
הכי שחקנית ? אשלי טיסדייל, אמילי אוסמנט
הכי סדרה ? קאסי, חצויה
הכי שיר ? יש הרבה D:
הכי זמרת? מיילי סיירוס ^
הכי זמר ? האחים ג'ונאס
הכי דוגמנית? -_-
הכי דוגמן ? -_-
הכי אוהבת ? לצחוק (:
הכי שונאת ? להיפגע
הכי רוצה שיהיה לך ? לפטופ /=
הכי כייף ? אהבה 3>

 

 

אוקיי קבלו את הפורומים האהובים עליי שממש שווים כניסה (:

 

הפורום המושלם של יון תומרקין המוושלם 3>

הפורום המדהים לסלינה גומז המדהימה 3>

אני אומרת לכם - פורומים מדהימים ! חובה להירשם ( :

 

 

ולסיום הפוסט [ אווווו  ] ,

קבלו כמה כפתורים מגניבים ><


  

 

חחחחחחחחחחחחחח אהבתי ביותר XD

 




נכתב על ידי , 10/7/2009 20:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לצידך תמיד ב-21/7/2009 23:29



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)