לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

עדכונ - יומולדת לטניה 3> | שאלון מגניייב | מה צריכה לקנות בשנה הקרובה.


 

  

 

בובספוג השקסיייי *_*

 

~~~

 

אתמול היה יומולדת לחברה ממש טובה שלי, טניה .

לא היה משהו בכלל S: קבענו כולם לצאת ב-10 וחצי לספורטק,

ואני הייתי צריכה לחזור הביתה ב-12 וחצי. (הספורטק זה מרחק של חצי שעה הליכה מהבית שלי ) .

לא רציתי ללכת לבד, אז קבעתי עם ידידים שלי שאני יחכה לידיד שלי (טומי) מתחת לבית וכולם יבואו לשם .

חיכיתי להם מתחת לבית עד שהם באו. טניה באה גם לידיד הזה. שראינו אותה חיבקנו אותה ואמרנו לה מזל טווווווווב 3:

אח"כ כולם עלו לבית של טומי, ידיד שלי, לקרוא לו, ואני , אחותי וטניה נשארנו למטה. (אחותי בת 16 היא מסתובבת איתנו ).

ידידים שלי הביאו ביצים וקמח לעשות עליה זובור ואני הבאתי נצנצים וניירות XD

טניה התחננה שהם לא יעשו לה את הזובור כי יש לה חולצה חדשה, והיא אמורה לצאת אח"כ לחגוג,

אבל המניאקים עשו לה את הזובור בדרך לספורטק X:

כולה הייתה מלאה ביצים וקמח וניירות ונצנצים, איזה סירחון היה S:

חחחחח היא נראתה אבל כל כך מצחיייייייק ^ למרות שהמניאקים הרסו לה את היומודלת S:

בדרך לספורטק עצרנו בפארק ושם ראינו את חברה שלנו, מאיה (גם לה מותר היה עד 12ו חצי )

אז היינו פארק, לשתוף אותה קצת, ואחרי 10 דקות הבנים אמרו "אנחנו הולכים לספורטק תבואו"

ואמרנו להם שאנחנו לא באות, כי אין לנו כבר זמן להיות בספורטק, השעה הייתה רבע ל-12 וזה עוד 20 דק' הליכה.

אז הם פשוט הלכו O: מניאקייייייייים !

אחרי ששתפנו את טניה ליווינו אותה לבית שלה, ואז חזרנו ליד הבית שלי, היה שם ספסל וישבנו שם.

עד שאחד הטמבלים התקשר ואמר שמישהו עם אופניים בא אלינו ושנחכה לו S:

קיצור חיכינו לו, והוא היה סיני - תאילנדי כזה . הוא בא אלינו כזה "היי" ולא ידענו שזה הוא שאנחנו מחכות לו.

חשבנו שהוא אחד הפועלים של הבניין XD

אמרנו לו כזה "היי..." לא הבנו מי זה ומה הוא רוצה. אחרי 2 דק' קלטנו שזה הוא, והתחלנו פשוט לצחוק לו בפרצוף XDD

3 דק' אנחנו צוחקות לו בפרצוף והוא אל מבין למה XDD

הקיצר סתם דיברנו איתו הוא אמר שהן שלחו אותו לקנות וודקה. הוא אמר לנו לבוא, אמרנו שאנחנו לא יכולות

כי אנחנו כבר צריכות לחבור הבייתה, ואז הוא הלך, והלכנו גם הבייתה.

קייייצר, לא היה משהו, אבל מצחיק? היה XD

** סורי על החפירה D: *

 



והנה עוד שאלון D:

 

1 - מידע כללי עליך.

1. שם לינוי

2. תאריך לידה - 20.11

3. מזל - עקרב

4. מקום מגורים חסווי

5. ביה"ס - חסווי

9. תפוסה? לא ממש .

10. גובה - 1.66

11. מידת נעליים - 39

12. צבע אהוב - תכלת, שחור, לבן, אפור.

13. גיל אהוב - 18

15. כשרון בשירה? אני חושבת  

16. ובריקוד? ממ כן (:

17. כלי כלשהו שאתה מנגן עליו - גיטרה ^

18. מאוהבת? כן *_*

19. מאכל אהוב - פייצה / פסטה / בורקס

23. עונה אהובה - אביב וקיץ.

24. ספורט אהוב - ריקוד ושחייה

25. בילוי אהוב -ללכת לקולנוע , להסתובב בקניון, חברים..

26. בן משפחה אהוב - אמא

27. שיר אהוב - יש המווון D:

28. סרט אהוב - גם המוון (:

29. תוכנית אהובה - כמעט מאלכים.\ , חצויה

30. מכשיר חשמלי אהוב - מחשב ופאלפון.

2 - כרגע.

1. שומע - טלוויזיה...אחותי רואה ><

2. מקשיב - כלום (:

3. רואה -  את התוכנית "שמש"

4. אוכל -כלווווום ^

5. מריח - אוכל שאמא מכינה .

6. נוגע - במקלדת ובעכבר.

7. חושב על - על האוגרים שלי (:

8. מצפה ל - לנסוע לאילת.

9. מתרגש מ - מיציאות בלילה ^

10. מאושר מ - החופש.

11. מבואס מ - משעמום /=

12. איזה סוג של מצב רוח יש לך? מבואס

13. עייף? קצת.

14. מרוכז בשאלון? כן

15. רוצה ללכת ל - לים.

16. _____

 17. אוהב הכי בעולם את - אמא ואבא.

 18. מחכה ל - תחילת התיכון ^

19. עצבני בגלל - המניאקים שעזבו אותנו אתמול/=

 20. יש לך חשק עז ל - שוקולד

  21. נמצא עם -אחותי

22. ורוצה להיות עם -טניה ומאשה D:

23. מתעסק ב - בשאלון !

 24. _____

25. עצוב? בערך

26. חושב על המספר - 18

 27. חושב על המילה - אווףף

 28. חושב על התוכנית - כוכב נולד

29. התמונה הראשונה שאת/ה רואה - תמונה שלי *-*

3. בעד | נגד.

1. סמים -  נגד

2. סיגריות - נגד

3. אלכוהול - נגד S:

4  . החזרת גלעד הבייתה - בעד !!

5. ההתנתקות - ממ אין דעה /=

6. החלפת אולמרט - בעד

7. אהבה בין אותו בני המין - ממ שיהיה .

8. דמוקרטיה במדינה - בעד

9. צמחונות - נגד

10. טבעונות - נגד

11. שתייה ונהיגה - נגד

12. בילויים בשעות מאוחרות - בעד

13. לדבר | לנסוע עם זרים - נגד.

14. הארכת החופש הגדול - בעד D:

15. שביתות המורים - בעד

16. טלוויזיה כל היום - נגד

17. מחשב כל היום - נגד

18. אוכל כל היום - נגד, לא בא לי להיות פרה XD

19. לימודים כל היום - נגד

20. ספורט כל היום - נגד

21. הפגנות - אם זה בנושא שמענין אותי - בעד

22. עצומות באינטרנט - בעד

23. הודעות פרסום בתגובות -  נגד

24. תגובות ללא שם - נגד

25. תגובות נאצה - נגד

26. אתר ישראבלוג החדש - בעד!

27. דיאטות בריאות - בעד

28. דיאטות לא בריאות - נגד

4 - זה או זה.

1. קיץ או חורף? קייץ

2. חלק או מתולתל? חלק

3. פירות או ירקות? פירות D:

4. ישראל או ארץ אחרת? ישראאאאל ^

5. אשכנזי או ספרדי? ספרדי

6. ים או בריכה? בריכה

7. קולה, ספרייט או פאנטה? קולה (:

8. אירוע משפחתי או עם חברים? חבריים

9. באולינג או סרט? ססרט

10. ערוץ 22 או 10? 22

11. הישרדות הישראלי או האמריקאי? ישראלי

12. ובכלל תוכניות ריאליטי, הישראלי או האמריקאי? אמריקאי

13. שחור או לבן? שחור

14. אופטימיות או פסימיות? אופטימיות

15. קניון או שוק? קניון !

16. כיכר דיזינגוף, או זאת שפה בסוף הרחוב? דיזינגוף

17. מים או משקאות ממותקים?משקאות ממותקים (:

18. שתייה קרה או חמה? קרה

19. גלידה או ארטיק? גלידה

20. ישראבלוג או תפוז בלוגים? ישראבלוג

21. וואלה או נענע10? וואלה

22. בנג'י, סנפלינג או צניחה חופשית? צניחה חופשית

23. תופים, גיטרה או פסנתר? גיטרה

24. חולצות או גופיות? גופיות ^

25. סווטשרטים או סוודרים? סווטשרטים

26. חצאיות או מכנסיים? מכנסיים

27. חילוני או דתי? חילוני

5- מאמין או לא.

1. אלוהים -  מאמינה

2. אמונות תפלות - בחלק

3. גורל - כן

4. אהבה ממבט ראשון - מאמינה

5. אהבה וירטואלית -לא

6. אהבה בשלט רחוק - לא

7. אהבה ושנאה יחד - לא

8. אסטרולוגיה - כן .

9. משאלות - כן

10. גלגול נשמות - לא

11. חיים אחרי המוות - כן

12. רוחות - לא

13. סיאנס - כן

14. קבלה - לא.

15. מזלות - כן

16. גן עדן - כן

 17. גיהנום - לא

18. מפלצות - לא

19. קסמים - לא

21. יש חיים בכוכב אחר - כן

22. יום שישי ה13 - כן

23. מלאך ושטן - לא

24. מכשפות - לא

 25. תנ"ך - כן.

 

אהההה, שמתי לב שהבלוג כבר בן חודדדש D:

הוא נפתח ב-11/6 ואנחנו ב-13/7 , אז לפני יומיים

הבלוג חגג חודש ! מזל טווווב D:

 

 

אוקיי, בזמן האחרון שמתי לב שאני צריכה מלאאאא כסף.

החלטתי לנסות להשיג אותו, אבל אני צריכה גם לזכור למה אני צריכה את הכסף

אז הנה רשימה למה אני צריכה לקנות בשנה הקרובה ^

 

 מחשב נייד

 מצלמה דיגיטלית

 מכנס ג'ינס קצר אפור

 שרשרת של קיטי

 איפווור חדש ^

 בגדים יפים יותר לקיץ ולאביב D:

 כפכפים

 מטען חדש לאמפי

 את כל הדברים לשנה החדשה ( :

 מחליק נורמליי *_*

 סיכות ואבזרים לשיער D:

 

~~~

 

מממ זהו נראלי ^

נפגש בפוסט הבא  ( " :

 

נכתב על ידי , 13/7/2009 15:32  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוהי רק אני ( " : ב-18/7/2009 13:39



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)