לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

גאאד , לא עדכנתי מלאאא [=


 



 

אומייגאש, אנשייייייייים

התגעגעתי אלייכם... לא עידכנתי איזה חוודש  ><

 

טובטוב, אז הנה חזרתי לעדכן את הבלוג שלי [ =

רק חשוב לציין מקרה מאוד מצער שקרה בימים האחרונים...

המקש של ה'שיפט' במקלדת שלי....הלך לעולמו לתמייייד = ' [

הוא לא עובד...זה אומר שאני בקושי יכולה לעשות סמיילים, לא יכולה לעשות סימני קריאה וסימני שאלה...

פאאאאאאאאאק . = ' [

 

- - - -

 

אני רוצה למות .

טומי נהיה מגעיל....טוב, לא כזה מגעיל. נראה לי שהוא דלוק על מישהי אחרת /=

לפני חודש וחצי ככה הצטרפה איזה מישהי ממש חמודה לחבר'ה שלנו, וטומי הכיר אותה עוד לפני.

והיא ממש 'כוסית' כמו שכל הבנים אצלנו אומרים....קוראים לה מאיה.

כל פעם שאנחנו יוצאים איתה, הוא דבוק אליה. והיא אליו. הם כל הזמן ביחד.

צוחקים, מתחבקים...זה כבר ממש ממש מתחיל לעצבן .

ולחשוב שלפני החופש המזורגג הזה היינו הידידים הכי טובים...

דיברנו כמעט כל יום על הכל. ועכשיו הוא בקושי מתייחס אליי ...

 

אני שונאת אותו כל כךךךך

 

- - - -

 

טוב אבא שלי אומר לי לכבות את המחשב, כי 'מאוחר' [יה, רייט..]

אוהבת את כולכם. אני כל כך שמחה שחזרתי לעדכן .

אז...עד הפוסט הבא - לינקייי .

 



נכתב על ידי , 12/8/2009 01:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של niz-nizan ב-23/8/2009 14:43



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)