לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עדכונ חדש , עיצוב חדש, הכל חדש [ =



 

היי כולם .

טואוב, סוף סוף החלפתי עיצוב . עכשיו הבלוג שלי ורוווווווווד [=

קרדיט ענק לפלאש עיצובים וליפית המוכשרת על העיצוב .

טוב...היום יום שישי, ומצאתי את עצמי תקועה בבית /=

אף אחד לא יצא היום....איזה באסה .

ועוד בדיוק ששמעתי מידיד שלי שמאיה לא יוצאת היום כי היא נסעה לאנשהו ,

אז חשבתי שבגלל שמאיה לא תהיה אז סוף סוף טומי יתייחס אליי שוב.

אבל לאאא....לא היה לו כוח לצאת. בטח כי הוא שמע שמאיה לא באה \=

 

i hate my life

 

טוב אתם גם בטח יודעים שעוד שבועיים ככה מסתיים לו החופש, ומתחילה לה שנה חדשה.

אני הולכת להישמע חנונית, אבל מה זה בא לי כבר בצפר [=

וזה לא בגלל שבא לי ללמוד, לא לא. זה בגלל שאני סוף סוף עולה לתיכון, לכיתה י' .

וממש בא לי להשקיע השנה, מי שמכיר אותי יודע שאני לא תלמידה של מאיות /=

בא לי להכיא כבר חברים חדשים ובצםר חדש וממש הכל חדשששש .

זה נותן הרגשה של כיף כזה [=

החוםש עבר לי ממש לאט. אני מרגישה שהחופש התחיל לפני חצי שנה .

טוב, אולי בגלל שזה היה אחד החופשים היותר משעממים שהיו לי .

סתם יצאתי כמעט כל ערב. הייתי בים רק פעם אחת, וגם לשעתיים ומשהו /=

הלכתי להופעה אחת [שהייתה בחינם, הפסטיבל חלון לים התיכון באשדוד למי שמכיר]

ולא היו שם אמנים משהו, חוץ מהראל סקעת שלו הכי חיכיתי [=

אבל בסדר, נחכה לשנה הבאה .

 



טוב, אתם יודעים מה תמיד משפר לי את המצב רוח .

[ואני ממש צריכה שיפור מצב רוח - ברגע זה ]

שאלון [=

 

שאלון של כן או לא .

 

אוכל .

אכלת פעם צפרדע - לא.

אכלת פעם אווז - לא.

אכלת פעם עוף - כן. יאאממי .

אכלת פעם סוס - יאכ. לא.

אכלת פעם ברוקולי - יאכ. לא.

אכלת פעם מלפפון - ממ בסלט, כן .

אכלת פעם שעועית - כן.

אכלת פעם אורז - דע [=

אכלת פעם חציל - יאכס לא.

אכלת פעם כבד - יאכס לא.

 

שתייה.

שתית פעם מים - לא, אף פעם [ /= ]

שתית פעם שוקו - יאמ ברור [=

שתית פעם מיץ תפוזים - יאפ.

שתית פעם אייס קפה - לא.

שתית פעם וודקה - כן /=

שתית פעם בירה - כן /=

שתית פעם אקס-אל - כן [=

שתית פעם פיפי - יאאכככס לאא

שתית פעם מיץ מנגו - לא.

שתית פעם ספגטי בבלנדר - לא.

 

לבוש.

לבשת פעם חצאית - כן.

לבשת פעם שמלה - כן.

לבשת פעם גופייה - כן.

לבשת פעם צעיף - כן.

לבשת פעם מכנסי יוטה - ממ לא.

לבשת פעם מכנסי הינס - כן.

לבשת פעם כתפיות - כן.

לבשת פעם גרביים עד הברך - ממ לא חושבת.

לבשת פעם בוקסר - ממ לא /=

לבשת פעם חזייה - ברור שכן ..

 

האם אי פעם ...

תעשן - לא נראה לי

תשכב עם מישהו/מישהי - בסופו של דבר, כן..

תלקק חרא - לא חושבת /=

תעשה פירסינג - גם לא חושבת.

תעשה קעקוע - יש מצב [=

תחרבן שקל - חח אולי [=

תטוס לפריז - רוצה, אבל נראה [=

תעשה קרחת - בחיים לאא

תלך ערום ברחוב - בחיים לאא

תתגייס לצבא - ברור שכן [=

 

חחחחחחחח רוב השאלון הזה מאוווווווד מוזר ...

 

 

ביום ראשון אני הולכת לעשות עגיל באף בפעם השנייה עם חברה שלי ואחותייי [=

ממש בא לי כבר אבל אני מפחדת שזה יכאב /=

wish my luck

 

עריכה -

גאאאד בנזונה אני שונאת אתך כל כךךך

 

עריכה שנייה [17.8]

יאאאיי ההורים שלי החליטו להחזיר לי היום את הפלאפון

אחרי 4 וחצי חודשים שהוא לא היה אצליי [=

בגלל איזה עונש שהם הביאו לי על יותר מדיי שיחות /=

פלא שלי איי לאב יוו



 

 

נכתב על ידי , 15/8/2009 00:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)