לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

סתם עדכונ [ =



 

הייהיי [ =

חח טוב, אני סתאם מבואסת שבקושי מגיבים פה..

אבל טוב, נחיה .

אתמול היה עיר ערוץ הילדים בעיר שלי, ולקחתי את אחותי לשם .

ישר אחרי זה יצאתי עם כל החבר'ה, למרות שהיו הרבה חסרים .

היה מממממש כיף, קניתי 2 אקסאל [ולא הפסקתי להשתין /=]

אחד שתיתי ככה, ובשני שמתי גם וודקה [ייאאאאמייייי טעים לאללה]

למרות ששמתי די הרבה ווקה, לא השתכרתי...כאב לי קצת הראש אבל פפסדר..

חברות יש שתו מלא מלא וחברה שלי , מאיה השתכרה טיפה.. חח זה היה ממש מצחיק שהיא התחילה

לשיר ולרקוד וחבר שלה [ג'וסף] רקד איתה. איזה חמודים [ =

ואז ידיד שלי, דניאל, החליט להיות אדיוווט .

הוא מצא זכוכית וחתך לעצמו את היד [ולא, הוא לא היה שיכור. הוא לא שתה כלום]

הוא חתך את היד שלו, והיה לו אשכרה חתך. כמעט בכיתי מרוב שהוא אדיוט.

וזה לא הזיז לו, הוא צחקקקק.

הוא עשה את זה כי הוא רוצה להתאבד [עזבו, סיפר ארוך...]

ובנדוד שלו [ג'וסף] התחיל ללקק לו את הדם שיצא לו בכמויות מהיד. יאכס.

רצינו לקחת אותו לבית חולים או משהו אבל האדיוט לא רצה.

טוב חח לא משנה. הקייייייייצ', כולם ליוו אותנו הביתה ואני וג'וסף דיי התקרבנו.

הוא ידיד חדש שלי כזה...הכרתי אותו לא מזמן.

שיחקתי לו בשיער ושהוא ליווה אותנו הביתה הבאתי לו נשיקה בלחי כמו כל פעם שאומרים 'היי' או 'ביי'

אבל הפעם הוא ביקש ממני חיבוק [=

טוב חח חפרתי מספיק .

 

וואי גיליתי משהו שממש ביאס לי את הצורה.

טומי, הידיד שלי שאני דיי מאוהבת בו, גיליתי שהוא מאוהב באקסית שלו [טניה, החברה הכי טובה שלי].

טניה ואחותה מאשה עברו לצפת לפני פחות מחודש, והן צריכות לבוא היום לביקור.

עכשיו תקשיבו - טומי לא יצא איתנו איזה שבועיים. הוא אמר שאין לו כוח.

עכשיו שטניה באה, פתאום בא לו לצאת. הוא יוצא היום. הוא ממש מאוהב בה. והיא בו.

היא סיפרה לי שאתמול היא דיברה איתו שעתיים.

בא לי למות. למה הוא כבר לא אוהב אותי?

 




 

עזבו אין לי כוח לשאלון היום.

גם ככה אפחד לא קורא מה שאני כותבת.


 




נכתב על ידי , 20/8/2009 20:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוהי רק אני ( " : ב-23/8/2009 16:41



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)