לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המסתורים שלי.


"ובתוך הדפים של הזמן שעברת אנשים נגמרים ברגע אחד.."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009


נמאס לי לשבת בבית ולבכות.

אני רוצה שיהיה לי מישהו לאהוב, אני רוצה שמישהו יואהב אותי.

אני רוצה להתנשק.

אני רוצה לדעת שיש מי ששומר עליי ויש מי שמגן עליי,

אני רוצה לדעת שיש לי למי ללכת לקבל חיבוק,

ושיגיד לי כמה הוא אוהב אותי וכמה כיף לו איתי וכל זה.

לכל החברות שלי יש, למה לי אין?

בעצם אני יודעת למה לי אין. כי אני שמנה.

ואל תגידו לי שזה לא קשור, זה כן קשור.

למה שמישהו ירצה לצאת עם אחת כמוני?

למה שמישהו ירצה לצאת עם שמנה ולהגיד לחברים שלו "זאת החברה שלי",

ושכל החברים שלו יצחקו כי אני שמנה!!!

נמאס לי

 


 

 

תקועה בין שני מחנאות.

לפעמים רע פה וטוב שם וההפך.

אבל לפעמים בשניהם רע ואין לך לברוח.

ואתם מפגרים שכמותכם!! אתם לא מבינים שאני לא רוצה, אני לא רוצה להמשיך להיותא יתכם.

אתם מחכריחים אותי, אתם לא עוישם לי טוב, אתם הורסים לי ת'חיים.

אתם חודרים לי לחחים, לעניינים הפרטיים שלי. אין לי משו שמישהו לא יודע עליי בגללכם.

למה הבית ספר צריך לדעת על כל הבעיות שלי?

למה המתחם צריך לדעת?

למה כולם צריכים לדעת? זה אישי שלי.

ואתם חופרים וחופרים לתוך הפצע, חלאס כבר!!

הייתה לי תקופה טובה ועכשיו שוב חרא לי! נמאז לי ממכם באמת שנמאס לי, אני לא יכולה לעמוד בזה יותר אני למטה, אני לא מצליחה לעלות עכשיו!

אחי נכשל בלימודם, לאט לאט הדרדר להיות עבריין ועכשיו אני הבאה בתור.

ואין באמת שאין מישהו שיעלה לי חיוך על הפנים עכשיו, אפילו הוא זה שלא משנה מה שימח אותי והרגיע אותי.

עכשיו גם הוא לא פה בשבילי.

נכתב על ידי , 13/6/2009 02:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




106
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למסתורית (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מסתורית (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)