לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים


כל מיני סיפורים שאני ממציאה.. באמת אני ממליצה לכם לקרוא. אני יעשה סיפור כמה עונות, ואז יעבור הלאה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

פרק 1


פרק 1

 

היומן של ליז:

יומני היקר, מאז שאמא ואבא נפרדו, אבא לא מפסיק לשלוח לי אימיילים.

 אני לא עונה לו, כי אני לא יכולה לסלוח לו על מה שהוא עשה לאמא, העבודה של אמא שלי עכשיו זה לנקות את הפיצריה של יותם. וכל זה, כי אבא שלי לא שולח לנו כסף, כמו שהוא הבטיח!.

יותם הוא שכן שלנו, והפיצריה שלו ממש מיתחת לבית שלו, אז לאמא שלי קל להגיע לשם.

 מחר הלימודים מתחילים, ואני לא יודעת עם אני יספיק גם לעשות בייביסיטר על נעמה [נ.ב נעמה היא ילדה שאני עושה עליה בייביסיטר, ואני מקבלת 20 שקל לשעה] וגם ללכת לבית ספר. אני יודעת שיהיה לי קשה, אבל אני חייבת לעזור לאמא שלי.

הינה אימייל שאבא שלי שלח לי אתמול:

חמודה שלי, אני לא יודע למה את לא עונה לי לאימיילים, אבל אני רוצה שתידעי, אני ממש מתגעגע אליך. באהבה אבא.

עלק לא יודע.

-

בבית של תום.

"תוום" אמא של תום צעקה לו.

"מה"

"אירגנת את התיק שלך למחר?"

"כן" הוא ענה

"יופי"

תום כותב ביומן:

יומני היקר, אבא שלי היום קנה לי מחשב כף יד. כמובן שאמרתי תודה, אבל הוא כל הזמן קונה לי מתנות, במקום להיות איתי.

זה באמת מעצבן. אני מקווה שהשנה אני ימצא לי חברים שיוכלו להסתובב איתי, כי אני מרגיש בודד.

 

למחרת:

"לייייזזזזז" אמא של ליז צועקת לה

"אני כאן"

"אה. הספקת להיתארגן?"

"כן, מה כבר יש לי לילבוש שיקח לי כל כך הרבה זמן?" ליז ענתה

"טוב, קחי את הסנוויץ' שלך ותצאי לבית ספר שלא תאחרי"

"אני לא יכולה לאחר יש חצי שעה עד לבית ספר"

"טוב" היא צחקה.

___________________________________________

 

בבית של תום:

 

"תום קום כבר, אתה מאחר לבית ספר!" אמא של תום העירה אותו.

"עוד חמש דקות"

"עכשיו!"

"בסדר, בסדר אני קם"

"יופי"

"מעצבנת" הוא מילמל לעצמו.

"מה אמרת?" העיניים שלה היו המומות.

"כלום"

 

________________________________________

 

בבית ספר ליז ראתה את אליס, החברה הכי טובה שלה.

"היי אלי" ליז אמרה

"היי ליזוש, מה קורה?"

"לא הרבה" ליז ענתה.

"מה עשית בחופש? טסת לאנשהו?" אליס שאלה.

אליס לא יודעת שליז ענייה, כי ליז מתביישת בזה.

"לא"

פתאום ליז מרגישה משיכה בשיער.

"אחחחח"

-

 

מקווה שאהבתם.

זה פשוט פרק ראשון, בקרוב יהיה כל המתח.

6 תגובות ואני ממשיכה.

_________________________

 

אתם יכולים בבקשה להגיב לי?, זה ממש חשוב לי.

 


דוש 11

 

נכתב על ידי דוש 11 , 15/6/2009 14:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקציר הסיפור.


תקציר הסיפור

 

הסיפור מספר על שני נערים בן ובת, שלומדים באותה כיתה.
לנערה קוראים ליז מורגן, שהיא לא עשירה. אביה טס למקום מעוד רחוק, מאז שרב עם אמא שלה, ויש להן כסף רק ללימודים, ולפרנס את הבית (וגם זה בקושי).  

לנער קראו תום הלר, שהוא מעוד עשיר, מכיוון שאבא שלו עובד בחברה מאוד מפורסמת.
שני הילדים האלה הם בני 13, ולומדים יחד באותה כיתה.

בהתחלה הם לא שמו לב אחד לשני, עד שיום אחד טום ראה איך ליז עוזרת לאמא לפרנס את הבית שלהן, ומפה מתחיל הסיפור.

 

נכתב על ידי דוש 11 , 14/6/2009 18:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  דוש 11

בת: 27




118
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוש 11 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוש 11 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)