לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yuvali`s blog



כינוי:  יובללי

בת: 29

ICQ: 202726405 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

מתגעגעת :(


לפעמים כשאני פשוט יושבת וחושבת ,
מחשבות עלייך מציפות אותי ,
הדמעות עולות בעייני ,
ודמעה אחת קטנה זולגת לי הלחי .

אתה לא כאן , אך אני יודעת שאתה במקום
טוב יותר , טוב יותר מפה .
למרות שאתה לא איתי , אני שמחה
שאתה לא סובל , כבר לא סובל .

כשראיתי אותך בפעם האחרונה לא ידעתי
שזו הולכת להיות הפעם האחרונה שאראה אותך ,
שזו הפעם האחרונה שאתן לך חיבוק גדול .
אם הייתי יודעת שזו הפעם האחרונה ,
הייתי לא עוזבת , לא משחררת ,
לא נותנת לך לעזוב !

את האהבה שלי אלייך אני לא יכולה לתאר במילים ,
אני לא יכולה לומר שאותך אני אוהבת הכי הרבה בעולם ,
כי זה לא מספיק , זה לא מגיע לקרסוליים של
כמה שאני אוהבת אותך !

דמעה שוב זולגת לי על הלחי ,
אני מתגעגעת , ביום שישי כשאתה לא שם ,
כשאתה לא איתי בחג , כשאני בבית שלך ואתה לא
יורד במדרגות לומר לי שלום , אני פשוט מתגעגעת :(
 

נכתב על ידי יובללי , 28/6/2009 22:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי אנשים : P


היי !

אני יובל , אני בת 14 ..

אני חדשה פהה :P

יהיו פה שירים חדשים שרק יצאו או סתם שירים יפים ,

סיפורים על החיים , וכל מיני דברים ..

אם מישהו יכול לעזור לי פה , אני אשממח : )

 

צ'או חבריים D:

נכתב על ידי יובללי , 14/6/2009 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





36
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובללי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובללי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)