לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי. - ויליאם שייקספיר
Avatarכינוי:  .Kerenola

בת: 19

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

איזה יום אביב ניפלא..


אז איך אני אתחיל?אממ..טוב נתחיל בזה שיש לי מצב רוח מרומם כבר מהבוקר...קמתי התקשרתי לטוליקה וניפגשנו בעיר..סיפרתי לה עליי ועל יוסי והיא סיפרה לי שהיא ממש "ניפתחה לעולם" ונהייתה "אדם חדש" ושזאתי הסיבה שביום חמישי היא הולכת למועדונים..אבל אני לא מתה על מועדונים..יש שם בנים חרמנים...שיכורים..אלכוהול..המון סקס..ואני שונאת את הבנים שהולכים למועדונים..כי הדבר שהם מחפשים שם זה "זיון ללילה"..אני חושבת שהיא תתחרט ותרצה ללכת מוקדם..למרות שהיא מיצידה חושבת שהיא תלך מאוחר..באמצע הלילה..שיהיה..ניראה..אוליי יום שישי אתחיל את הקניות לקראת הצבא ואוליי אלך גם עם טולי וגם עם ממיצ'י שלי..ויום שישי לאחר מכן אחרי התור לרופא עור שיראה את הפנים שלי..שנהיו עם פצעים לפתע אלך עם ממיצ'י רק להמשך הדברים..ממיצ'י זה כינוי לאמא שלי..מספרדית..

אממ..קניתי לי את פייה מס' 17 ואת מלאך מס' 9...ממש חמודים..ובדרך הוצאתי כסף לאפילציה שלי שביום ראשון..כעיקרון זה היה צריך להיות יום חמישי..אבל דחיתי את התור בגלל שאני נוסעת לבקר את הקרובים שלי באשקלון ובמושב אביב..בדרך חזרה הבייתה ראיתי אנשים שמוכרים פרחים..באחד מהם היה קאלה..ואני נושכת שפתיים ואומרת:"אוו..קאלה.."אני כל כך אוהבת קאלה..הלוואי שחבר שלי..שיהיה לי..יביא לי קאלות..הרבה קאלות..הן פורחות רק באביב..ועכשיו זה האביב...

ומישהי מתחזה לי בחלון המסרים..כאלק "קרן האורגינלית" היית מתה..לכי תלחצי על האיקס למעלה ותחיי את חייך ותני לי לחיות את חיי...מי את חושבת שאת שתגיבי בשמי יא חתיכת מתחזה..כמה טוב שאפשר למחוק את התגובות המגעילות של ילדה חסרת חיים כמוך..מה את מקנאה שאני יותר מוכשרת מימך?שאני יותר טובה מימך?לכי...חפשי חיים כי החיים שלי זה כאן..ושלך?אוליי אצלך בבלוג..ביי..

אממ..טוב..אז אתם בטח זוכרים מה היה בפרק הקודם באחוות הבנות נכון?

אוקיי..פרק הבא יעלה בשעה 3 ככה..

נכתב על ידי .Kerenola , 2/4/2007 13:12   בקטגוריות סתם החיים שלי...  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Karkorita ב-2/4/2007 19:54




44,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Kerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)