לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי. - ויליאם שייקספיר
Avatarכינוי:  .Kerenola

בת: 19

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

חזרתי+תמונות


סופסוף הסתיים הקורס...יום ראשון אני צריכה להתייצב ביחידה והכי חרא זה שנידפקתי עם הפקאצות של הבסיס שלי..עם 3 מהן...ה-2 האחרות שאיתי הן ממש חמודות..אממ..אבל הבנתי שזה רק בקטע של ההתייצבות ושאני לא יהיה איתן..הן חיקו אותי היום כאילו מה כבר עשיתי..אני כל כך שונאת אותן..יווו...הן כל הזמן היו רואים את ניצן(ואפילו משקרות שהן ראו אותו)ואז עושות לו יעני שלום ואומרות שהן ייפגשו איתו..כל כך צבועות אני כל כך שונאת אותן..אני מקווה לעבור משם ולשרת קרוב לבית כי אני לא יכולה בלי אימא שלי...והשירותים בצבא מסריחים ומעבירים אינסוף מחלות..האומנם אני כבר משקית לוגיסטיקה אבל מעליי יש את הקל"ג...כלומר..אני מפקדת והוא קצין..ממ..טוב נו..אני מקווה שאני אהיה עם אחת מהשתיים הנורמליות שאיתי..כי אחרי הכל...אני לא כזאתי דפוקה כמו שהן עושות ממני..בכל פעם שהן יעני אומרות שהן רואות את ניצן אני מתפקעת מצחוק..ניצן עצמו גם צוחק עליהן..אתמול היה איזה בחור שאחת מהפקאצות יעני יוצאת איתו..מכוער טילים..והיא עושה לי כזה:"קרן מי יותר יפה,החבר שלי או ניצן?"ניצן היה מולי והסתכל עליי לראות מה אני יגיד...אז אמרתי שהוא..ניצן..ולא אמרתי רק כי ניצן היה מולי אלא כי ניצן בעל העיניים הירוקות באמת יותר יפה מהמטומטם הזה...וכל אחת ואחת מהפקאצות האלה(סה"כ 7 בנות)יכולות ללכת לעזאזל..אני מקווה שבלי נדר הקשר ביני לבינו יהיה יותר רציני..כי יש לנו משיכה.. מה נעשה עם כל זה אני לא יודעת..אבל המחשבות שלי השתנו..אוליי אני אשכב איתו.. בתאריך ה29 לחודש יהיה חודשיים לקשר שלנו..אני לא יודעת אם זה יקרה בתאריך הזה כמו שהוא רוצה... אבל מה שבטוח אני מקווה שהקשר שלנו יגיע ליותר מסתם לילה אחד..ושבכלל לא יהיה זה רק לילה אחד..אלא...כמה וכמה לילות...בשבירת דיסטנס הצטלמתי עם המפקדת שלי..היא כל כך לא פוטוגנית אבל היא ממש חמודה..ואנחנו הקורס הראשון שלה..כבוד..ובהצלחה בהמשך אדווה... חולה עלייך..הצטלמתי עם המפקדת של הבנים גם..היא כזאתי חמודה...טוב..חדל דברת...הנה התמונות..אהה..והיו תמונות שהצטלמתי עם מישי עם עיניים כחולות..ויקטוריה שמואלוב שמכנה את עצמה ויקטוריה אדמס..חח...ילדה ממש אחלה..מעניין..איך שהכל עבר מהר..רק הפאקצות נישארו זונות בעיניי..לא אומרת שהרוסיות של הקורס היו ככה..מלחתחילה חיבבתי אותן...וכל מי שאי פעם שנאתי היו הפאקצות..צועקות המון ועושות מעט..חושבות שהן הכי טובות..הכי מעל כולם..כאילו..מה...מה ניראה להן?שהן בבית זונות?מה זה לא..שרמוטות.

אני ואסתי..אחת הרוסיות בקורס..ה-מק"ית שהורידה פרופיל ועשתה איתי קורס..חולה עלייה!!

אני כשריונרית...הכומתה+המשקפי שמש של ידיד שלי מהקורס..איתי..חח..

בכיתה..באמצע כתיבה..

אני ואדמס...אני אתגעגע..ויקויק..

 אני בכיתה..

שוב בכיתה..

ושוב..אני ואדמס..

 אני ואדווה..המפקדת שלי..פוטוגנית היא לא..אבל היא מאמי..

אני ונוגה..המפקדת של הבנים..למה היא לא הייתה איתנו?חבל...היא יותר מאמי..היא מותק..

 אני..כי חיוך שווה מיליונים..

הבנות של הקורס...בהקטנה..

שוב..

ושוב..

אני..בצד זה השמש..חח..

כנ"ל..

ושוב..אני...

 אני ורונה..אחת החברות הטובות שלי בקורס..רנה ג'ו נונקה אולביטלטה.

אני ואביה..או יותר נכון אֶבי..גם אותך לא אשכח..

יפית..אחת הפאקצות...איתי ביחידה..שונאת אותה!

קרן בר...אבי ורותם..מתוקות..חולה עליהן...אני אתגעגע..

אתי,רנה,קרן,שני ורביד...חולה עליכן...

אני אתגעגע אל כולכן צוות לה"ב..(לא היינו בבית)

נכתב על ידי .Kerenola , 13/6/2007 12:14   בקטגוריות החייל שלי, הלב שלי ותסבוכותיו, השטויות שלי, זכרונות מתוקים., סתם החיים שלי..., פוסט תמונות, צבא ובטחון, צבא. מטומטם.  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™^Karkorita^™ ב-14/6/2007 11:42




44,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Kerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)