לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי. - ויליאם שייקספיר
Avatarכינוי:  .Kerenola

בת: 19

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון השבועי


כשאת בוחרת עיצוב לבלוג, האם את מתייחסת גם למשמעות של התמונה, הצבעים והאופן בו הוא נראה? או שרק היופי קובע?
אני מתייחסת למשמעות התמונה..לפי שם הבלוג..

כשאת נכנסת לבלוג והעיצוב לא לטעמך אבל עדיין קריא - האם תצאי ממנו ישר?, תעירי לבלוגרית? או תתעלמי ותקראי את הפוסט?
אם היא אוהבת זכותה..אם אני לא בלוג עיצובים מי אני שאני יגיד לה שהעיצוב שלה מכוער?

מ- 1 עד 10, עד כמה העיצוב בבלוגך מתאים לאישיות שלך?
10

במידה ויעירו לך על העיצוב ויגידו לך שהוא לא יפה, האם תשני אותו? האם תתרגזי?
לא..כל אחד והדעות שלו..אם אני אוהבת משהו..זין על כולם...

במידה ויעירו לך שהעיצוב מפריע לקריאה, איך תתייחסי?
אצחק..כי זה אף פעם לא נכון..יש לי את זה בעיצובים..

האם זה משנה לך מי מכין את העיצוב לבלוגך?
האמת...שכן..אני לא אזמין אצל אלה שהתחילו אתמול לעצב..

כשאת בוחרת צבעים לעיצוב, האם חשוב לך שהם יהיו רק יפים, שיביעו מצב-רוח מסויים שאת בוחרת אותם באופן אקראי?
תלוי בעיצוב..אם אני מעצבת..זה לפי מה שיוצא..

עד כמה את חושבת שהעיצוב בבלוגך מביע את עצמך?
עד מאוד..

מ1 עד 10, עד כמה את מרוצה מהעיצוב שלך, למה?
10..כי השקעתי בו..

האם עיצוב של בלוג מסוים הוא מעין "רושם ראשוני", שמתפוגג לאחר קריאת הפוסטים, או שזה משהו שאת מחשיבה כחלק משמעותי מהבלוגר?
האמת שכן..אם הוא מעצב ויוצא לו בעע אנשים ייצאו במהירות..

איך את מחליטה באיזה צבעים ובמה יתעסק העיצוב?
הכל בא מהדמיון...

באיזו תדירות את מחליפה עיצוב?
כל חודש..כל חודשיים..שנימאס מהעיצוב הנוכחי..

החלפת עיצוב מביעה מבחינתך משהו מלבד "נמאס לי מהעיצוב הזה"?
לא יודעת..חושבת שכן..

ולסיום - האם את מעצבת בעצמך?
כן..קראתי לבלוג Fantasy Desings כאילו פטנטזיה עיצובים..העולם שלי כולו מלא בפיות מלאכים ושדונים.... אז ככה גם בלוג העיצובים..102804...כל ישרא מכירים אותו..או שלא?

נכתב על ידי .Kerenola , 7/9/2007 23:09   בקטגוריות שאלונים שבועיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כיצד את מפייסת מישהו שפגעת בו?
מבקשת סליחה...

כשמרגיזים אותך או מעליבים אותך מה תגובתך? איך את מגיבה?
אני אומרת לאותו אדם שאני שונאת אותו..

מה הדבר שהכי מעצבן אותך, שאחרים עושים לך?
משקרים לי..

איך תגיבי על הדבר הכי מעצבן הזה, והאם תסלחי?
תלוי..אם זה שקר שמביעים עליו חרטה ומספרים לי ת'אמת אז כה..אסלח..

כשאת ממש שמחה מה צריך לעשות בשביל להעכיר לך את השמחה?
להצחיק אותי...

מה מצב רוחך בדרך כלל?
סביר..

האם מצב רוחך משתנה הרבה?
לפעמים..זה תלוי בסביבה..

באיזה מצב רוח את הכי אוהבת להיות?
במצב רוח טוב..שטוב לי..שאני שמחה..

האם יש מצב רוח, שאת כמעט אף פעםלא נמצאת בו?
אממ..אני חושבת שלא..

האם את במצב של כעס וחיכוכים עם ההורים שלך או בקשר טוב איתם?
פעם ככה ופעם ככה..

איך את מגיבה כשאת שמחה עד הגג בגלל משהו שסופסוף קרה ופתאום משהו נכנס ומודיע לך שזה טעות?
אני מתאכזבת ולפעמים מתחילה לבכות...



נכתב על ידי .Kerenola , 11/8/2007 23:44   בקטגוריות שאלונים שבועיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה ההגדרה שלך לרוע?
משהו רע שצריך להשמיד אותו..לשכוח אותו..

מה ההגדרה שלך לטוב לב?
מישהו שיש לו לב טוב..שהוא כמו רובין הוד..לוקח מהעשירים ונותן לעניים..

האם את רואה את עצמך כאדם טוב?
אממ..כן..

מה לדעתך מניע אנשים להתנהג ברשעות?
היצר הרע שנימצא בכל אחד ואחד מאיתנו..

מה לדעתך הפתרון לרוע?
אממ..אין לי מושג..אבל אני מבטיחה לחזור לשאלה הזאתי שאני אדע..

מה לדעתך הדבר הכי מרושע שאדם יכול לעשות?
אממ..לשקר שקר שחור..זה הכי רע שבעולם..

מה לדעתך הדבר הכי טוב שאדם יכול לעשות?
לעזור בעת צרה..

מה הדבר הכי מרושע שאי פעם עשית?
ממ..שאני משקרת לפעמים..

מה הדבר הכי טוב שאי פעם עשית?
אמרתי את האמת..

האם את מאמינה שבני האדם טובים בבסיסם?
רובם..

מי האדם הכי רע שאת מכירה?
אותו אדם שפעם ניסה לאנוס אותי..להפשיט אותי במחשבות שלו..בדיבור שלו..

מי האדם הכי טוב שאת מכירה?
החבר המדהים שלי..



נכתב על ידי .Kerenola , 27/7/2007 16:26   בקטגוריות שאלונים שבועיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Karkorita ב-28/7/2007 21:02
 




דפים:  
44,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Kerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)