לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי. - ויליאם שייקספיר
Avatarכינוי:  .Kerenola

בת: 19

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

זהו ניגמר..והיה נהדר..


יום אחרון בחודש ואתמול...בטו באב הייתי עם ניצנוץ...שכבנו...אבל הפעם למרות שבהתחלה סירבתי..אני מרגישה שהייתי צריכה את זה..אחרי שהלסבית נגעה בי...ניצן ריפא את הגועל שחדר לתוכי..כפרה עליו..ואני חייבת לומר שגדל לו ועכשיו לא רק הוא מושלם אלא גם הזין שלו...לא שהפריע לי...אבל זה רק מעלה..ואממ הוא הביא לי פרח...איזה רומנטי..מחר אני רק אחזור הבייתה..ואז חמישי יחזור למה אני סוגרת שבת...ביום רביעי אעשה עוד פוסט ואעלה את העיצוב החדש במלואו ואת הפרק הבא באחוות הבנות..ולסיום..ניצן פשוט מושלם ואני מתה עליו..

 

נכתב על ידי .Kerenola , 31/7/2007 00:04   בקטגוריות השטויות שלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של °•™Girl-Sensual •°™ ב-31/7/2007 22:47
 



שבוע של בית


איזה כייף..

השבוע אני כל יום אחזור הבייתה..אני לא אוהבת לישון בבסיס..ואני מה זה מקווה שהשבת הזאתי אני אסגור בבית..ולא בבסיס..למה טולי סוגרת היום ואני רוצה שניפגש..ואז ניקנה לה אוליי ת'בגד ים ההוא שהיא רצתה..ואם מדברים על כסף..צריכה להכנס לי החודש המשכורת...העליתי בנתיים את הרשימות והכותרת של העיצוב לחודש אוגוסט..משום מה לא אהבתי את איך שהרשימות יצאו ..אבל לא היה לי כוח להתחיל לחשוב על איך פאקינג לעצב אותן..אז כבר עשיתי אותן ככה..ועשיתי משהו חדש בנוסף..רעיונות שלי..משום מה גנבו לי את הרעיון הקודם..בעע..שונאת מעתיקנים..אבל אימא תמיד אומרת:"זה טוב שמעתיקים מימך דברים טובים..."אבל זה מרגיז...אממ..הכותרת הייתה מתוכננת אחרת אבל היא הייתה קטנה מידי אז עשיתי לה כמה עריכות..אווו...אממ..החודש ב"אחוות הבנות" בר יציע נישואין לז'קלין..מה יקרה?האם ז'קלין תסכים?האם הם התחתנו?הכל תדעו ב-1.8.07...גם יעלה העיצוב החדש במלואו וגם פרק 11...פרק 12 הוא הפתעה..לא אגלה מה יהיה בו..אבל עד אז..נישתמע..אני מאוד מקווה לצאת השבת ולסגור שבת הבאה..למה..גם ניצן יסגור בה וגם טולי..ולא לראות את שניהם...זה סיוט אחד גדול...



נכתב על ידי .Kerenola , 28/7/2007 23:02   בקטגוריות סתם החיים שלי..., השטויות שלי, החייל שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Karkorita ב-29/7/2007 12:35
 



תשובות לשאלון השבועי


מה ההגדרה שלך לרוע?
משהו רע שצריך להשמיד אותו..לשכוח אותו..

מה ההגדרה שלך לטוב לב?
מישהו שיש לו לב טוב..שהוא כמו רובין הוד..לוקח מהעשירים ונותן לעניים..

האם את רואה את עצמך כאדם טוב?
אממ..כן..

מה לדעתך מניע אנשים להתנהג ברשעות?
היצר הרע שנימצא בכל אחד ואחד מאיתנו..

מה לדעתך הפתרון לרוע?
אממ..אין לי מושג..אבל אני מבטיחה לחזור לשאלה הזאתי שאני אדע..

מה לדעתך הדבר הכי מרושע שאדם יכול לעשות?
אממ..לשקר שקר שחור..זה הכי רע שבעולם..

מה לדעתך הדבר הכי טוב שאדם יכול לעשות?
לעזור בעת צרה..

מה הדבר הכי מרושע שאי פעם עשית?
ממ..שאני משקרת לפעמים..

מה הדבר הכי טוב שאי פעם עשית?
אמרתי את האמת..

האם את מאמינה שבני האדם טובים בבסיסם?
רובם..

מי האדם הכי רע שאת מכירה?
אותו אדם שפעם ניסה לאנוס אותי..להפשיט אותי במחשבות שלו..בדיבור שלו..

מי האדם הכי טוב שאת מכירה?
החבר המדהים שלי..



נכתב על ידי .Kerenola , 27/7/2007 16:26   בקטגוריות שאלונים שבועיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Karkorita ב-28/7/2007 21:02
 



לדף הבא
דפים:  

44,997
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Kerenola אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Kerenola ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)