לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  זאתי עם הכינוי המקורי .

בת: 27

ICQ: 321034088 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

וואי , שנים לא עידכנתי . (:


 


השבוע הייתי חולה . סעמממק :\
פתחתי בלוג חדש , לבנות , קוראים לו ויולט . וזהו .

שאלון - תודה לניייייצ החמודה  (;

 

האם .

האם התקלחת פעם עם אבוקדו ? לא . . . (;

האם קפצת פעם על הטלוויזיה ? חחחחחחח , זמנים קשים , זמנים קשים .

האם נכנסת פעם לאטרף והתחלת לרקוד ולשיר ? חחח , כזו אני

האם יש לך ראש בטטה ? שזה .. ? (:

האם אתה יודע לנגן בסקסופון ? 8 שנים , 5 פעמים ביום , 29 שעות ביממה . שאני לא ידע !?

מה היית אומרת למי ש -

היה בוגד בך : הייתי יוצאת עליו ... מסכן מסכן שלא ינסה אותי D:

היה מביא לך מתנה : אוי , לא היית צריך .. תביא לראות מה יש פה ! * קוראת ת'נייר עטיפה בלי לקרוא ת'ברכה *

היה מביא לך 1000000 שקל של מונפול : יש . . .

למורה שנותנת לך שיעור בית : המורה , אמרתי לך שאת נראית טווווווווב היום ? :O

היה מציע לך חברות : נחחחחשוב עלייך D:

היה מזמין אותך למסיבה : קודם תסתפר , תתקלח , תצחצח שיניים , תקנה בגדים נורמליים , תתאבד , תכיר לי ת'תאום החתיך שלך ואז נדבר ... (:

שואל אותך מה את רוצה לקנות : כלום .

היה מתקשר אלייך : שלום הגעת לבית משפחת __ ( לא אומרת ת'שם משפחה שלי ) לעברית יש להקיש 1 para spanish click 2  fhdasnhsn,mshrm click 3 בשביל ערבית אמהחקמנהיה 4 . ומנתקת :] * עשיתי את זה כבר *


תענה בכן או לא בלבד .

יש לך פלאפון : כן (:

יש לך מחשב : מן הסתם ...

יש לך MP 4 דפוק : הוא לא דפוק ! * על מי אני עובדת *

יש לך משרתת פרטית : הפיליפינית נחשבת ? :O

יש לך ברביות : כן , לא שאני משתמשת בהם חחח

יש לך טלפון בחדר : כן , שפתיים אדומות כאלה D:

יש לך דלת בצבע חום : כן חחחח

יש לך אייסיקיו : כן . (:

יש לך מסנג'ר :  כן

יש לך סקייפ : כן =]

יש לך פייסבוק : כן O:

יש לך שוקס : כן D:

יש לך שין : כן חחחחח שנים לא נכנסתי ..


הדבר האחרון .

ששתית : קולה (:

שאמרת : לך , מי צריך אותך בכלל ופורצת בבכי :(((

שכתבת באייסיקיו : נו אבל בדיוק סיימתי ! מעצבנת ! לא רוצה יותר להיות חברה שלך ! זה נגמר בינינו , אפילו שזה אף פעם לא התחיל !

שכתבת בסקייפ : לא התחברתי היום (:

שאכלת : סלט =]

שראית : בטלוויזיה איזה תוכנית שקוראים לה 100 בתנ"ך .

שחשבת : שהשאלה היא : שחשבת .

שעשית : הקלדתי במקלדת .

שקיבלת : מחזור D: ( לפני שבועיים אבל זה פרט קטנטן )


המישהו האחרון .

שדיברת איתו באייסיקיו : אלווווווווני הסקסי D:

שדיברת איתו בסקייפ : ניצצצצצצצצנוש 3>

שנתת לו חיבוק : אמא שלי ... איזה נוווושית אני , למות עליי *~*

ששרת איתו : טולה [:

שקנית לו קולה : לעצמי ? (:

שאמרת לו שהוא דומה לכלב : לכתם . ( תפענחו אותי לבד  )

שזרקת עליו עגבניות : עמייייייייייתי P ;


צבעים .

צבע שיער : חום .

צבע עיניים : ירוק =]

צבע הקיר של החדר : שמנת אבל בקרוווווווב טפט [:

צבע טלפון : אדום =]

צבע תחתונים : דקה ... ורוד :-[

צבע רקע בלוג : סתכלו לבד [=

צבע חולצה : שחורה [:

צבע גרביים : קיץ .

צבע מכנסיים : לבן עם נקודות שחורות . ( כן , ההוא החרוש מפוקס D: )

צבע ציפורניים : שחור =]

צבע מקלדת : שחור עם כסף D:

צבע מחשב : כסף .

צבע עור : אמ ... לבן [ ? ]


ב-24 שעות האחרונות .

קפצת מהגג : בזמני החופשי ..

אכלת משהו אכיל : מממ ... אנטנה של הטלפון ? (:

הרביצו לך : לא . . . לא מתעסקים עם * שוגרבייבי567 * ( זה הכינוי המפחיד שלי D: )

שתית קולה : אה הא .

ניפגשת עם יותר מ-2 חברות : כן (:

ראית יותר מ-2 בנים שאת מכירה : כן [=

חירבנת : לאזוכרת .

 

מחר על האש אצלנו עם כל המשפוחה :]

 

צ'או ♥

נכתב על ידי זאתי עם הכינוי המקורי . , 18/7/2009 16:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאתי עם הכינוי המקורי . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאתי עם הכינוי המקורי . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)