לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Fail.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

חזרתי.


ואוו שום דבר לא השתנה, זה אמור להתיימר להיות פוסט פתיחה, אבל זה בדיוק ככה, אני לא חדשה בישרא, בכלל לא.

היה לי לבוג מכתה ה', סגרתי אותו, פתחית עוד אחד וככה במעגל חוזר עד לתחילת השנה הזאת שפרשתי סופית, זאת חשבתי שפרשתי אבל אחרי בערך 9-8 חודשים חזרתי לפה שובD:

מואעמואעמואע סיימתי כבר, אתמול יותר נכון, יום אחרון מפגר לגמרי, למה לא יכולים לשלוח תעודות בדואר..?

התעודה שלי טוב, היא אחלה בחלה, הציון הכי גרוע זה 85 וזה בספורט ולמי אכפת מספורט ._.;

יאק לנוח מהילדים המוזרים והפרקים שיש לי בכתה זה כזה שווה, למרות שאני בטוחה שהוריי ינצלו אותי כבייביסיטר לאחותי למשך כל החופש, נלחם בזה, לפחות ננסה להלחם.

מיאו ~ אני רוצה ללכת מחר לסנטר עם חברות, אבל אני לא יועדת באיזה משמרת אמא שלי תעבוד בוקר/ערב ואם היא בכלל מסכימה? טוב אז בשביל לעלות את הסיכויים שלי ללכת ניקיתי את כל הבית, שתתחשב בזה, כדי להתחשב.

ת'אמת אין לי  בדיוק מה לחפור לכם, אני רוצה להתחיל לעשות דברים חמדמדים מפימו, זה שווה כל כך .

לא נחפור לכם יותר מדי, בכל זאת זה הפוסט ראשון ~

 CYA.

 

נכתב על ידי Fail. , 22/6/2009 14:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFail. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fail. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)