לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אזהרה, יומן זה מכיל תוכן דביק וקיטשי לרוב. אין כניסה לאלרגים, הומופובים, נכים רגשית ונשים בהיריון.

כינוי:  איש שכזה

בן: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

נעלמתי - מחדש


נאלצתי למחוק את הפוסט הזה, ולפרסם אותו מחדש בשביל למחוק תגובה של חתלתול בה הוא טרח לציין את הכינוי שלו (ואיתו דרך קלה לחשוף אותי).

עמכם הסליחה.

 

קצת אחרי ששלחתי את הפוסט האחרון שלי גיליתי שחתלתול הרבה פחות נחמד משחשבתי.

חתלתול (אם מישהו זוכר אותו בכלל) יודע על הבלוג שלי, ומלבד זאת  - עליי, כל מיני דברים שאני בוחר לשמור בסוד.

הוא מכיר את המכשף קצת, וגם אותי, למרות שלא ראיתי אותו זמן מה.

הוא פירסם בלוג שבו הוא נוקב בשמי (הפרטי אמנם), ובשם המכשף, בלי יותר מדי צנזור.

אז נכון, הוא לא כותב עליי הרבה שם, אבל הוא כתב קצת, ונקב בשמות.

וחוץ מזה שהוא כתב כמה דברים מעליבים שם, בייחוד על המכשף, לא שזה קשור לנקודה שאני מנסה להעביר.

 

אז נעלמתי.

הצעתי למכשף להתנקם בו, לכתוב פה פוסט שיגרום לו לחוסר נעימות. לכתוב פה שאני מאוהב בו, או שאני רוצה לרצוח אותו, או משהו כזה.

אבל למכשף נשמה טובה מדי, והוא השביע אותי לא לעשות את זה.

אז נעלמתי.

לא רוצה להמשיך לכתוב פה, לא רוצה שחתלתול ימשיך לקרוא, לא רוצה שהוא יכתוב עליי עוד.

חשבתי לעשות מנוי פרו, ואז לסגור את הבלוג למנויים (אפשר לעשות את זה נכון?), אבל חבל על הכסף.

אולי אני יפתח בלוג חדש, אם תהיה לי סבלנות.

 

וחתלתול, אני מניח שתקרא את זה, אחרי שתקבל הודעה למייל.

אם אתה בוחר לכתוב עליי, תצנזר, תשנה שמות וכו'.

שתהיה לך לפחות ההגינות הזו.

 

בכל מקרה, לשלושת האנשים שאשכרה עוקבים אחרי הבלוג שלי, אני מצטער שאני נעלם ומופיע לסרוגין.

תודה שטרחתם לקרוא,

איש שכזה.

נכתב על ידי איש שכזה , 21/10/2005 00:41  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,843
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיש שכזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איש שכזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)