לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתטיות זה כאן.



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

בחזרה למטה.


חזרתי לזה. חזרתי לחתוך.

אחרי תקופה שלגמרי לא נגעתי בזה, לא הרגשתי צורך בכלל כי הרגשתי די טוב עם עצמי, לשם שינוי.

אבל חזרתי.

אני אפילו לא יודעת למה...

בגלל הלחץ מההורים, או בגלל שאני לא עושה שום דבר חוץ מלאכזב את עצמי, או בגלל שאני פשוט נהנית מלהכאיב לעצמי, לא יודעת. באמת שלא.

כשזה התחיל זה היה על תקן "עונש".

"את חתיכת אפס וכישלון, זה מגיע לך".

זה היה כואב והייתי נרתעת, אבל עכשיו זה כבר לא בגלל הכאב, זה בשביל הכאב.

זו מין דרך מעוותת וחולנית שעוזרת לי להמשיך הלאה. איכשהו.

כשהפסקתי ו"לא הייתי צריכה" יותר, הרגשתי טוב, הרגשתי בסדר.

אבל כשחזרתי זה פשוט מרגיש כמו ב-היי...כמו מכור לסיגריות שהצליח להיגמל, אבל אז כשהוא שוב טועם את הטעם המתוק הזה, שהוא כ"כ אוהב, הוא רק מתמכר מחדש ועוד יותר.

התחלתי להתמכר לכאב הזה...התחלתי פשוט רק לחשוב עליו כל הזמן ועל איפה ומתי אני אקבל את "המנה" הבאה שלי ממנו.

 

כל פעם שמעיק לי על הלב, כל פעם שאני עצובה או רע לי, כל פעם כשקשה לי ואני כבר לא יכולה לסבול יותר שום דבר,

אני פונה אליו.

אל הכאב המתוק הזה, שאני יודעת שתמיד שם, ותמיד יגרום לי להרגיש יותר טוב.

(?)...

נכתב על ידי , 22/6/2009 01:56   בקטגוריות הרס עצמי, כאב, סבל, שנאה עצמית, התמכרות, גמילה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני שונאת אותך על שגרמת לי להתגעגע.


אני שונאת את עצמי על זה שאני מתגעגעת.

למה לא נתת לי להתגבר עליך בשקט?

הבנתי, עזבת. אבל למה לשחק בי? בשביל מה סתם לחזור ולהביא איתך קופסת הפתעות מלאה בתקוות שווא, תקוות שאולי יש סיכוי, אולי זה בכל זאת לא אבוד, אולי תחזור.

כבר כמעט הצלחתי להתגבר עליך. כבר כמעט הצלחתי לשמוע את השם שלך בלי לבכות. כמעט הצלחתי לא להיזכר בך מכל דבר. כמעט הצלחתי להפסיק לחלום עליך. כמעט הצלחתי להפסיק לחשוב עליך. או ככה לפחות הייתי אומרת לעצמי.

ועכשיו הפלת עלי את הכל מחדש.

ומה שמצחיק פה, זה שבאת, נתת לי שוב תקווה, תקווה שקופה ועיוורת לכלום, שאני כמו טיפשה, כמו תמיד האמנתי, ואז הלכת.

ואז שוב הלכת.

ואז שוב עזבת אותי.

 

אני שונאת את עצמי.

אני שונאת את עצמי על זה שאני מתגעגעת.

אני שונאת את עצמי על זה שאני לא מסוגלת לשנוא אותך.

 

נכתב על ידי , 20/6/2009 17:01   בקטגוריות געגועים, שנאה, שנאה עצמית, אהבה ויחסים, עזיבה, בכי, תקוות שווא, התגברות, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

307

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללמה החיים זבל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על למה החיים זבל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)