לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

רשימת יתרונות-חסרונות


למה להיות חברה של ק'?

 

*כי בינתיים אני לא רואה את עצמי עם אף אחד אחר

*הוא מתוק ונאמן מאוד לחברים הכי טובים שלו וזה תכונות טובות

*הוא סקסי כשהוא עצבני, והוא ילד רע כזה. אבל אליי מתנהג כמו מלאך ודואג לי תמיד... וזה מדהים. (מסתבר אני נמשכת לרוסים קשוחים כאלה, חה)

*לא רוצה לפגוע בו כי הוא מרגיש אליי משהו...

*יש לי איזה רגש קטן אליו

*הוא שכן שלי, זה יכול להיות נגיש ומגניב.

*כי הוא עלול להתעצבן על מישהו שיתחיל איתי כשלי ולו יש "קטע".

 

למה להמשיך להיות בסטוצים ולהשאר רווקה?

 

*כי אני יודעת שהמערכת יחסים איתו לא תמשך המון זמן

*כי הייתה לי מערכת יחסים של חצי שנה, אחרי חודש מערכת יחסים של שנה, אחרי חודשיים מערכת יחסים של 4 חודשים ועכשיו לא עברו חודשיים ושוב אהיה במערכת יחסים? אני רוצה לנוח מהכל. ה-ת-ע-י-י-פ-ת-י!

*כי אני לא סגורה עם העיניין של פ' וזה משאיר אותי מבולבלת

*שאקס וכמה אחרים שרוצים אותי לא יקנאו וזה יהיה מצב מוזר (אבל זה בקטנה)

*אני נהנת מהצומי של הבנים האחרים

*הוא קטן ממני בשנה וזה מרגיש פדופילי. 

*אני לא מאוהבת ומוזר לי לחכות לזה שזה יקרה, כי אנחנו בתכלס לא היו לנו ממש שיחות נפש ואני מרגישה שאנחנו לא ממש מכירים אחד את השני.

 

 

 

 

חה. אשכרה רשימות. מה אתם אומרים?

נכתב על ידי , 3/5/2012 22:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)