לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

רכילויות הא...?


מכירים את האנשים האלה שיסחטו מאדם הכל כדי להוציא ממנו מידע עסיסי? שישקרו וימצאו את הנקודות הרגישות והשחורות שלו? "את יכולה לסמוך עליי" מזדיין אחד ואני יכולה להאמין, אני סיפרתי לך דברים, אבל למזלי לא הכל, ובאמת? לא אכפת לי כבר שתדע.

בעיניים שלך אפשר לראות מה שאתה אומר לחברים שלך, לשכבה המסריחה הזאת, שאחרי שאני מבריזה חודש הם מסתכלים עליי כאילו נפלתי ממאדים, זין עליכם, כל אחד מרוכז בעצמו, השיכבה הזאת מזדיינת בתחת, רק איזה שניים חשובים לי שם.

"היא משתמשת בסמים! ושותה! ומסתובבת עם ילדים מוזרים, והיא נהפכה לשרמוטה בטח, ולא מגישים אותה לבגרות בלשון מכל ההברזות!!". אני כל כך רואה את המשפטים האלה יוצאים לך מהפה שזה משהו. 

 

והשיחות טלפון שאני לא עונה להם שאני יודעת שזה שוב כדי להוציא ממני מידע עסיסי, יודע מה? אפילו ב-4 חודשים שהיינו ביחד, אף פעם לא דיברנו עליי. זה מצחיק. בדרך כלל הבחורה זו החופרת, ואתה מספר לי מה קנית היום בקניון, מה הפסיכולוג אמר לך, על לימודים ועל דברים שאני לא באמת שמה עליהם זין. איך ש"חתכת", סתם כי הרגשת רע לרגע. בטח נשברה לך ציפורון אומשהו כזה. ועוד דאגתי... פיייייי, זדיין. הקשבתי כי הייתי סוגשל "מאוהבת", לפחות משהו טוב אחד יצא ממך, אתה לפעמים מביא לי חומר של הלימודים להשלים. לא כי אכפת לך ממני, אלא כי אתה אוהב איך שאני מודה לך אחכ, אומרת "מה הייתי עושה בלעדיך" וכאלה. ואני עושה את זה כדי שתמשיך לשלוח לי חומר, אידיוט. 

 

 

נמאס מהבית ספר הזה לעזאזל.

 

כוספאקינגאומו אין לי סיגריות ואין כסף אני אשתגע עוד שניה.

נכתב על ידי , 3/6/2012 23:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)