לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

משמעות, כביכול


אם הכל כל כך מזוייף וסביב כסף ותהילה, למה שאחפש משמעות בעולם שאין בו?


למה זה לא בסדר לא ללמוד, לשתות ולעשות סמים וסקס? לחיות מהר ולמות צעירים, מה לא בסדר בזה? הרי אני רק עוד כלום אחד, שלא יגיע למשהו משמעותי בחיים, אם יש דבר כזה "להגיע למשהו משמעותי"... תנו דוגמא? זמר מפוקפק כלשהו? בובה של אנשים, שפאפרצי לא עוזבים אותו ומופיע בכל המהדורים הצהובים, עושה קוקאין וחייב לחייך תמיד כדי להראות שהוא מדהים מכל השאר? או איזה ביל גייטס שכבר לא יודע מה לעשות עם כל הכסף הזה? אם אני חושבת על הצלחה ומשמעות עולה לי לראש דווקא פרדי מרקורי. חוץ מזה לא יכולה לחשוב על דוגמה טובה מספיק. הנקודה היא, שאני לא אהיה אגדה ואחרי דור אחד או שתיים אהיה סתם עוד מקום תפוס בבית קברות, אז למה להתאמץ? ומה זה ישנה אם אמות עוד שנה או עוד 50?


 


אולי זה רק היום התחושה הזאת, אבל אני מרגישה כמו גרגר חול מטופש. ואני כל הזמן מנסה להיות מיוחדת, במוזיקה, בהתנהגות, בהשקפות עולם שלי. אבל מה הטעם? לראות שוב ילד ביסודי מקלל אישה ברחוב, שוב סטטוסים של גזענות, שוב טיפשות שמוכרים לאנשים בטלוויזיה. "בידור" גם כן. אני מניחה שהדבר היחיד שמרחיק אנשים מלחשוב על דברים כאלה על בסיס יום יומי זה "אהבה" ובכללי חיבה, גורם להרגיש מיוחדים משהו, להחזק במציאות לשם אנשים אחרים. או ילדים, תחושת מחוייבות להגן עליהם וכדומה.


תמיד חשבתי שלהתאבד זה הדבר הכי טיפשי שבן אדם יכול לעשות, כלומר, אם אילו החיים, אז נחיה אותם, לא? איזו סיבה יכולה להיות מוצדקת מספיק להתאבדות, אני מניחה שיש, אבל יש כמה במיוחד בגיל טיפשעשרה שעולים לי על העצבים. יודעים מה, אפילו עדיף שיתאבדו. ויש את האנשים שמתאבדים מחוסר משמעות, כמו בספר של קואלו, "ורוניקה מחליטה למות", בסוף ההתאבדות כושלת והיא מתאהבת באיזה סכיזיופרני. 


אבל בא לי להרוג את השכנים, את הבעל המכה, את האמא הקולנית ואת הילדים הבכיינים, בא לי להרוג את הבנות המפונקות בMTV, בא לי להרוג את החוליגנים הקטנים שמסתובבים ברחובות שברור שהם ימותו מאיזו מנת יתר במקודם או במאוחר. אבל אם להמשיך ככה להרוג אנשים, לא ישאר עוד אף אחד כמעט, ואנשים יתחילו להרקב שוב, הריקבון הזה הוא לא מחלה גנטית, אלא דבר שכל אחד יכול להגרר אליו, אבל יש את האלה שיש להם טיפה שכל, עד כמה שזה נדיר היום באמת.

הרצון הזה "לטהר" את העולם יהיה חלום, אבל המצב תמיד ישאר כמו שהוא, עלוב... רקוב... פטאתי.


 


אז שוב, מה רע בסקס, סמים ורוקאנדרול? על מה זה כבר ישפיע. 

אם אין שום פאקינג משמעות

נכתב על ידי , 4/6/2012 20:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)