לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

להרגיש כל נגיעה...


אני מכבה את כל האור בחדר שלך מבלי לשאול, גם את הטלוויזיה שאהבת שתהיה דלוקה כשאתה מזיין אותי, גם את המסך של המחשב. האורות היחידים הם ממנורות רחוב בחוץ, אור של לפנות בוקר, אור קלוש מהן מתגנב לחדר שלך. אתה לא אוהב שעושים את זה בחושך, אבל אני אומרת לך לזרום עם זה, לפחות פעם אחת. אתה יושב על המיטה, ואני מתיישבת עליך, ומסתכלת לך בעיניים, עד כמה שאפשר בחושך הזה. אתה מתקרב ורוצה לנשק אותי. אני עוצרת אותך ואומרת, "אני רוצה שתרגיש". אתה לא מבין, אבל אני משתיקה אותך ואומרת, "תרגיש, לפחות פעם בחיים, בשבילי. תשקר, מותר לך לשקר לי, רק הלילה אני רוצה שתרשה לעצמך להרגיש. רק הלילה, כל נגיעה לא תהיה רק גופנית, תרגיש כל נגיעה, כל נשיקה, ותבין אותה, וכן, אפשר להבין נגיעות. פ'... רק הלילה אני רוצה אותך מעבר למשהו גופני", אתה צוחק קלות, אומר לי שאני מדברת שטויות. אני חוזרת: "רק הלילה". אני מסתכלת לך בעיניים, יושבת צמוד אליך במיטה, עם טייץ וחולצה, ואתה בג'ינס וגופייה. מחייך. אני מנסה שאולי המבט שלי יפסיק את ההומור שלך בנוגע לסקס, שתבין פעם אחת, ותרגיש פעם אחת, לפחות תעשה את עצמך, כמו ששיקרת לי לפני המון זמן. אני מורידה את החולצה. ואתה מביט בי בעיניים. ככה בשקט ובחושך של החדר, אנחנו מתנשקים, את הנשיקות המדהימות שלך, אבל בשונה מפעם, אפשר להרגיש כל נגיעה של השפתיים, של הלשון שלי בלשון שלך. אני עוצרת לשניה ומורידה לך את החולצה. וככה מתנוחה של ישיבה עליך, אתה מפיל אותי קלות תחתיך, מנשק אותי, מהשפתיים אל הסנטר, מהסנטר לצוואר, נושך קלות ומלקק לאט, אני גונחת קלות כשאתה מגיע לאוזן שלי ומחרמן אותי כמו שאתה יודע, משם יורד לעצמות בריח, מנשק לי את הכפתיים, מרים אותי לשניה כדי לפתוח את החזייה, ביד אחת ובתנועה קלה אתה פותח ומוריד לי אותה, וכמו תמיד זורק אותה איפשהו בחדר שלך, מנשק לי את השדיים, ומלקק, מוצץ את הפיטמות. מרטיט אותי ומשחרר ממני גניחה שקטה וכנה, צמרמורת עוברת בכל גופי ממך, ואתה עולה ומסתכל לי שוב בעיניים, כמה שניות. ואני רואה שאתה מבין, מרגיש כל נגיעה, ומבין אותה. מחזיק לי את הידיים לצידי ראשי, ומנשק בתשוקה, הכל קורה מבלי לדבר, רק להרגיש. אנחנו מסתובבים ואני עלייך, מנשקת ומלקקת, נושפת טיפה באוזן שלך ונושכת קלות את התנוך, ומלקקת. אני שומעת שאתה מאפק אנחה, אני מנשקת את הצוואר ואז את הפיטמות, ולאט עם הלשון יורדת לכיוון המכנס. אני מורידה אותו ממך, עם עזרה קלה ממך, והכל הדדי כל כך. אני מנשקת את הבליטה בבוקסר שלך, ומסתכלת עליך, העיניים שלך עצומות, היד שלך על הראש שלי. אני מורידה את הבוקסר ומלקקת את הזין שלך לאט. אני יודעת שאתה אוהב את הירידות שלי, ואני אוהבת לשגע אותך ככה, אתה לא יכול יותר ודוחף את הראש שלי לזין שלך שאמצוץ אותו. אני יורקת ומלקקת עוד, מנסה לגרות אותך למקסימום, מלקקת את הביצים, ועולה לכיפה. מכניסה את הכיפה לפה ומשחקת עם הלשון. העגיל שלי בלשון מוצא חן בעיניך, במיוחד כשאני יורדת לך. אני מעבירה את הלשון על הכיפה ומכניסה את כל הזין לפה. משאירה אותו בפה כמה שניות, ומזיזה את הלשון קלות. אני שומעת אותך אומר משהו בחשכה, בלחש. אבל זה היה סימן טוב, ואני מוצצת לך לאט ובאיפוק, אתה מחזיק לי את הראש, ואני נכנעת לך ומוצצת מהר. אני מרגישה את הרטיבות בזין, ומתענגת עליה, אני מסתכלת עלייך בזמן שאני מלקקת לך את הזין ואתה מסתכל עליי, אני רואה את ההנאה שאתה מרגיש, וממשיכה למצוץ מהר. כמו שאתה אוהב, את כל הזין. בקושי נושמת, נכנעת ליד שלך שמזיזה אותי חזק. מידי פעם שואפת אוויר בהזדמנויות קצרות. אני מרגישה אותו נהיה מאוד קשה ורטוב. אתה מעלה אותי למעלה ומשכיב אותי, מוריד ממני את הטייץ והחוטיני המנומר, מנשק אותי בתשוקה יפה ושברירית כזאת, אני אוהבת את הנשיקות שלך, רטובות, סקסיות. ואני מרגישה אותך ככה. הזין שלך נצמד לי בין הרגליים כשאתה מנשק אותי, ומחרמן אותי שוב, כמו שרק אתה יודע. 

ויורד למטה לאט, מנשק כל ס"מ, מלקק, מלקק גם את הטבור, וכשאני מרגישה את הלשון שלך עוברת בעדינות ובהתגרות קלה על השפתיים, עוברת בי צמרמורת ואני משחררת אנחה. אתה מלקק לאט, מרטיב לי את השפתיים, עובר לדגדגן, ואני גונחת, ביד אחת תופס לי בשד, משחק בפיטמה ומלקק לי בו זמנית את הדגדגן. מרטיט את כולי, מכניס לי אצבעות ואני גונחת וגונחת. ואתה כל כך אוהב אותי ככה, משוחררת, מתענגת על הלשון שלך. מחזיקה לך את הראש ומתוך אינסטינקט אני דוחפת אותך אליי חזק יותר, ואתה מלקק בקצב יותר מהר ומשגע אותי, ומכניס לי עוד אצבע. מרגיש את הרטיבות. אני אומרת את השם שלך, אני קמה אלייך ומחבקת אותך ולוחשת לך באוזן שאני כל כך רוצה אותך עכשיו, שאתה משגע אותי, שתזיין אותי. אתה מנשק אותי, ומסובב אותי שאהיה על ארבע עם התחת אליך... מכניס לי לאט לכוס בחדירה מהירה. הרגע המדהים הזה, החדירה הראשונה, שמוציאה את הגניחה הכי כנה ממני, וממלאת אותי בתחושות ומשכרת אותי, אתה מזיין אותי מהר, מבלי לחכות, תופס לי בשיער ומזיין, ואז בשדיים, איך שהם קופצים בהתאם לקצב שאתה חודר בי בעוצמה, תופס לי את התחת ומזיין יותר מהר, אני גונחת. וכשאתה מחליש את הקצב אני עולה עליך, ברכיבה, אתה מחזיק לי את השדיים ואני קופצת עליך, מחדירה את הזין שלך עמוק בי, מתכופפת לשניה ומנשקת אותך, רואה שאתה נהנה. רואה שאתה מרגיש. אני רוכבת עוד ועוד ויורדת לך שוב, אחרי שהיית בי, הזין שלך רטוב וקשה, ואני מוצצת אותו עמוק וטוב, כמו שאתה אוהב. אתה גונח בשקט. ממלמל קללות. תופס אותי ומצמיד אותי חזק לקיר, השדיים שלי נמחצות על הקיר, מצרפת אותי כשאני ככה, עם התחת אליך. מנשק לי את הגב, מחזיק אותי בשיער, וחודר בי שוב. הפעם לאט וחזק, נכנס בי עמוק, ואני גונחת ואומרת את השם שלך בעונג. אני משחקת עם הדגדגן ואתה מגביר את הקצב. אני מרגישה שאני עומדת לגמור ואני אומרת לך לא להפסיק, אומרת לך לזיין אותי, וגומרת ברעידות כשהזין שלך בי עמוק, אתה מרגיש אותי גומרת ומפנה אותי לזין שלך, שכל כך קשה ואני מוצצת בעונג, רוצה שתהנה כמוני, אתה אומר לי שאתה עומד לגמור ואני רק מגבירה את הקצב, עוטפת את הזין שלך עם השפתיים צמוד, מלקקת אותו בזמן שאני מוצצת. אתה תופס לי בשיער ומזיין לי את הפה. אתה נוגח ואומר שאתה גומר, אתה גומר לי בפה וממלא לי אותו בשפיך חם. אני בולעת בתענוג. אנחנו מתמוטטים מותשים על המיטה אחד לצד השני. אתה מנשק אותי ומחבק אותי ואומר לי שזה היה מדהים. 

"זה לא כל כך רע להרגיש, הא?" 

 

 

 

אוח.

בלי שום דבר קינקי, רק אהבה מלאכותית.

נכתב על ידי , 25/6/2012 16:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)