לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

סקס טוב מוכרח להשאיר סימנים


"זה היה הכי פרוע שהיה לי. לא נראה לי אהיה מסוגל לעשות יותר פרוע מזה... נגיד אם הייתה לי בת זוג, כאילו קשר והכל, לא הייתי מסוגל לעשות לה את כל זה. אולי אני נראה כזה אבל אני good hearted" ולובש את המכנס. 

 

לפני כמה ימים הוא אמר לי שיש לו רגשות אליי. נראה לי השטויות האלה עברו לו. הוא אפילו אמר לפני כמה זמן, "זה בטח יעבור אחרי שנעשה דברים נוראיים ביחד".

אומנם לא הודתי בזה לו אבל אני קצת דלוקה עליו. ואחרי הסקס אפילו יותר. 

 

כן נו, אני אמשיך להזדיין איתו סקס קשוח ופאקינג קינקי שמשאיר לי סימנים על הגוף וכאבי שרירים. וגם סימנים וכאבים בלב. אבל לעזאזל עם זה, מזמן לא הרגשתי משהו. אפילו סתם קנאה או יאוש, והוא לא יהיה שלי ולא ידע מה אני מרגישה, כי אין לזה שום סיכוי ושום משמעות של ממש. ואני כבר אבודה במבוכים שלי ולא אצא מהם בזמן הקרוב כך שגם אם זה כן היה לגיטימי לא הייתי מסוגלת להיות איתו.

 

FML. 

היי לפחות אני מוצצת מדהימה. 

גם משהו.

כנראה.

נכתב על ידי , 3/9/2012 11:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)