לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

תשובות לשאלון השבועי


האם את/ה מציינת את סוף השנה האזרחית באיזשהי מסיבה? אם כן, איך?
נו אני רוסיה... אז אתם יודעים, משפחה. נחמד ביותר (:

מה היה הרגע המאושר ביותר בשבילך ב-2011?
המון.
נראה לי הנשיקה הראשונה עם חבר שלי.

מה היה הרגע הקשה או העצוב ביותר עבורך בשנה החולפת?
פרידה מבן זוג בגלל צבא ומרחק...

האם יש לך הרגשה שהשתנת בשנה הזו, או שעברת איזשהו תהליך? אם כן, מהו?
וואו המון... הביטחון העצמי שלי עלה, וזה הישג גדול בשבילי. התגברתי על פרידה מבן זוג וזה תמיד חוויה קשה אבל מחזקת, ולמדתי את גבולות הטעם הטוב בכל מיני תחומים בחיים... המון בקיצור.

מה ברצונך לאחל לעצמך לשנת 2012?
כבר עשיתי רשימה של 5 דברים עם חברה שלי. וזה פרטי ;)
אבל בעיקר- סקס, לימודים ואהבה יסדרו לי את השנה לצורה הכי טובה שלה.

נכתב על ידי , 31/12/2011 17:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השנה הכי יפה שיש.


באמת שהפעם? השנה הייתה מושלמת. מכיוון שאני לחוצה בלימודים ובהכנות לנובי גוד (סיליבסטר), אני אכתוב את הדברים שעשו את השנה הזאת למושלמת בנקודות.


 


* יותם, אהבה ממש ממש חזקה, היינו כמו דבוקים אחד לשני, ולמרות שזה נגמר אחרי קשר של כמעט שנה, אנחנו עדיין יחסית בקשר והכל טוב ביננו נגיד ככה. אהבה הדדית ראשונה בשבילי.


 


* אוי, פשוט... המון סקס. אפילו במקומות ביזארים. (בלי פירוטים כי זה יקח המון זמן ;))


 


* חברות חברים- רכשתי המון השנה! ט' החברה הכי טובה שלי בשכבה, וי' נהיה חבר טוב. ואילן עדיין הBFF שלי שאני חופרת לו במשך שעות ;)


 


* א'! חתיך שלי.


 


-


 


ברוסית יש משפט, שאומר שאיך שתפגוש את השנה החדשה ככה גם היא תעבור. אני הולכת לפגוש את 2012 באושר... אחרי אתמול? יודעים מה קרה? אתמול סקס ראשון עם א', אחרי חודש וחצי של זוגיות... היה מדהים. ובכלל? התקופה האחרונה היא כמתוך חלום.


 


2012?


תהיי מדהימה, אפילו יותר מ2011. ♥


 


נכתב על ידי , 31/12/2011 13:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום זה קורה


היום זה קורה... 

זה קורה. לא יודעת אם הכל יקרה או ש... חלק. אבל משהו בהחלט יקרה. לפני יומיים בשירותים במסיבה, בערך ההתחרמנות האמיתית הראשונה שלנו, ואתה אומר לי, אני זוכרת במטושטש, אולי לא שמעתי טוב אבל הבנתי. "חשבתי שבשישי אנחנו.... רוצה?..." ונשיקה. אני עונה בלחש שכן. אולי היית מופתע, כע נישקת אותי מדהים שניה אחרי שאמרתי את זה, ונגעת בצורה... מדהימה. 

חודש וחצי אנחנו יחד וזו ההתחרמנות הראשונה שלנו, והיום זו תהיה ה... פעם הראשונה? וואו מי יודע.

לא יכולתי להתאפק ושאלתי אותו כבר שם בשירותים, "מה לקח לך כל כך הרבה זמן?" וממשיכה לנשק. כל השיחה נעשת בעיצומה של נשיקה, עם הפסקות קצרות להשחלת מילים יפות. "יש לי סיבה... כי אף פעם... לא עשיתי את זה... עם מישהי... שאני מכיר כל כך טוב... וגם רציתי... שזה יהיה במקום הנכון... ובזמן הנכון..." רואים את השלוש נקודות האלה? זה ההפסקות של הנשיקות. 

לא הייתה לי מעולם שיחה בעיצומו של כזה להט.

 

 

 

בהצלחה לי היום!

נכתב על ידי , 30/12/2011 15:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)