לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תיבת פנדורה



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

מלון מפוקפק


העברתי את היום הסגרירי הראשון בתל אביב במלון מפוקפק לפי שעה, חמש שעות של חנק, אבל זה ממלא אותי.

 

ישנת לידי למשך כמה דקות, כששכבנו עירומים במיטה אחד לצד השני, גמורים. זה היה יפייפה. הסתכלתי עליך, ליטפתי קצת את הפנים שלך, את השיער הרטוב שלך, ואת הזיפים שלך. הייתי רוצה לפעמים שתחבק אותי או שתנשק אותי. או סתם תשחק לי בשיער. אני מרגישה כל כך כלום לידך וכשאני נוגעת בך אני מרגישה נטל בשבילך.

 

אתה אוהב אותי עם שפיך על הפנים, אתה אוהב אותי נחנקת מהזין שלך- ככה אתה אוהב אותי, ככה אתה מטורף עליי. ואני מוכנה לעשות הכל כדי לא להיות כלום בשבילך. אתה מעולם אחר, שאני לא קשורה אליו ואין לי מקום בו בכלל, אין לנו שום דבר במשותף חוץ מסקס.

 

 

קצת עצוב אני מרגישה אליו משהו.

למה אני עושה את זה לעצמי...

נכתב על ידי , 30/9/2012 14:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






אלוהים, איך מפסיקים את זה?

נכתב על ידי , 27/9/2012 20:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו, אני כל כך עצבנית.


כי לצום בשבילך זאת מסורת, ולהיות בלי אינטרנט 24 שעות זאת לא בעיה. אבל לבקש ממני סליחה? פףף מה פתאום. פוי, ועוד כותב שזה לא אקט של צביעות.




"לא מתחשק לי לדבר איתך חתיכת זונה


אני לא המשחק שלך כלבה, את שומעת? את לא תגרמי לי לחכות יותר


את הזונה שלי, לא להיפך. את צריכה להיות זאת שממתינה לזין"

נכתב על ידי , 25/9/2012 17:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

31,135

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדחליל. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דחליל. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)