לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוגסת מפרי עץ הדעת


"מה היית עושה אלמלא פחדת?" מי הזיז את הגבינה שלי

Avatarכינוי:  me? stav

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

5/2013


ובכן, בנימה טובה יותר מהפוסט הקודם.


אני לא פחות אבודה ממקודם. אבל אני מרגישה יותר טוב.

יש לי רגעים נמוכים יותר וגבוהים יותר.

אבל אני אשתדל לא לתת לעצמי ליפול לאדישות, או מעין חוסר תגובה כזה - numb

זה כמו קפאון, שלא מאפשר שום צמיחה גם מהמקום הקשה ביותר.

 

היום הרגשתי כאילו ששום דבר לא מסתדר. וזה די נכון.

 

עם זאת, מישהו הגדיר בסטטוס בפייסבוק נכונה

"למה למצוא את עצמך

כשאפשר ליצור את עצמך מחדש?"

(הפעם אני לא נותנת קרדיט. כנראה שחזירים למדו לעוף.)

 

אני מנצלת רגע שבו אני מרגישה יותר טוב. כדי להתעמק בכך.

אני מאמינה שיהיה טוב, גם אם יהיה קשה קודם.

 

אני מוכרחה להאמין שאני אמצא את הדרך שלי.

אני עוד לא באמונה שלמה, אבל זה יגיע.

כל צעד שתורם לי ביתרונותיו, יגרע לי בחסרונותיו, זה ברור.

אבל אני חושבת שלהתקדם מאיפה שלא טוב לי, חייב להביא איתו תוצאות טובות.

 

כל עוד אני מפתחת בעצמי תכונות חדשות זה יקרה.

וזה תמיד קורה איתי, כי אני לומדת מכל דבר באמת ובתמים.

 

לפחות, יש לי מקור הכנסה שאני מסוגלת לרוץ איתו קדימה.

אפילו אם ייתכן שהוא לא התגשמות כל חלומותיי.

יהיה טוב סתי'וש, יהיה טוב.

נכתב על ידי me? stav , 28/5/2013 22:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רקסי הכלב ב-31/5/2013 22:12




4,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מדע בדיוני ופנטזיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme? stav אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me? stav ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)